شناسهٔ خبر: 42802284 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

پسر تهرانی پدرش را در آتش سوزی کشت +عکس

عامل قتل آتشین پدر در شرق تهران می گوید از پدرم کینه داشتم ولی قصد نداشتم پدرم را به قتل برسانم.

صاحب‌خبر -

رکنا: ساعت 4 ظهر یکشنبه 16 شهریور امسال حادثه آتش سوزی خانه ای در شرق تهران به ماموران کلانتری 146 حکیمیه و سازمان آتش نشانی مخابره شد و خیلی زود تیم های امدادی به محل اعزام شدند.

ماموران با حضور با محل با ساختمانی که در حال آتش سوزی بود روبرو شدند که خیلی زود آتش نشانان موفق به مهار آتش شدند و در بررسی داخل خانه با مرد 60 ساله ای که به خاطر دودگرفتگی بیهوش روی زمین افتاده بود روبرو شدند که در ادامه این مرد برای درمان به بیمارستان منتقل شد.


آتش سوزی عمدی

کارشناسان آتش نشانی در همان بررسی های ابتدایی علت آتش سوزی را عمدی و با ریختن بنزین داخل خانه اعلام کردند و تحقیقات میدانی ماموران کلانتری در محل از شاهدان آتش سوزی نشان از آن داشت که پسر جوان این خانواده که اعتیاد به مواد مخدر شیشه دارد عامل این آتش سوزی است.

پسر جوان که در همان صحنه آتش سوزی حضور داشت قبل از فرار از سوی ماموران دستگیر شد.

تلاش برای نجات جان پدر خانواده ادامه داشت تا اینکه ساعت 9 صبح سه شنبه 17 شهریور ماه مرد 60 ساله تسلیم مرگ شد و همین کافی بود تا با جنایی شدن این پرونده آتش سوزی مرگبار تحقیقات به دستور بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گیرد.

کارآگاهان در تحقیقات پلیسی پی بردند که پسر جوان سالهاست که اعتیاد به مواد مخدر شیشه دارد و بارها به کمپ ترک اعتیاد رفته اما پس از بیرون آمدن از کمپ دوباره شروع به مصرف مواد مخدر کرده است.

کامران در بازجویی های پلیسی ادعا کرد که برای تامین هزینه اعتیادم به پول نیاز داشتم و پدرم به من پول نداد و همین باعث شد تا از پدرم انتقام بگیرم به همین خاطر از خانه خارج شده و با تهیه بنزین به خانه برگشته و با ریختن بنزین دست به آتش افروزی زدم.
گفتگو با پسر آتش افروز

امیرحسین 44 ساله که اعتیاد به مواد مخدر شیشه دارد صبح امروز پیش روی بازپرس مرادی به آتش سوزی مرگبار اعتراف کرد و می گوید من قصد قتل پدرم را نداشتم و فقط می خواستم آنها را اذیت کنم.

ازدواج کردی؟

نه، چون پولی در بساط نداشتم به ازدواج هم فکر نکردم.

شغل؟

جوشکار بودم ولی مدتی است که بیکار شدم و دیگر هزینه های اعتیادم را نمی توانم تامین کنم.

اعتیاد داری؟

بله، 20 سال است همه مواد مخدر را تجربه کردم و اعتیاد به شیشه دارم.

هزینه های مواد را از کجا تهیه می کنی؟

قبلا که کار می کردم اما بعد از بیکار شدن با فروختن برخی از وسایل داخل خانه پول مواد را تهیه می کردم و از پدرم نیز کمک می گرفتم.

پس چرا خانه را به آتش کشیدی؟

روز حادثه از پدرم برای مصرف مواد پول می خواستم که پدرم به من پول نداد و از او کینه گرفتم و به سراغ مادرم رفتم که 20 هزار تومان برای خرید سیگار از مادرم پول گرفتم و با کینه ای که به دل داشتم از خانه خارج شدم.

به خاطر پول ندادن پدرت دست به قتل زدی؟

من قصد کشتن نداشتم و فقط می خواستم خانه را آتش بزنم.

روز حادثه چه اتفاقی افتاد؟

20 هزار تومان را از مادرم گرفتم و به پمپ بنزین رفتم و با آن پول بنزین خریدم، خمار بودم و از پدرم کینه به دل داشتم، به خانه بازگشتم و بنزین را داخل اتاق و انباری ریختم و پس از آن فندک زدم که مادرم و برادر کوچکترم از ناحیه دست دچار سوختگی شدند و پای خودم نیز در زمان فرار سوخت اما پدرم به خاطر دودگرفتگی شد و داخل خانه بیهوش روی زمین افتاده بود.

چطور دستگیر شدی؟

همسایه ها متوجه شده بودند که من خانه را به آتش کشیدم و به پلیس خبر دادند و قبل از اینکه راهی برای فرار پیدا کنم دستگیر شدم.

قصد قتل پدرت را داشتی؟

نه، من از پدرم خشم داشتم و خمار بودم و اصلا نمی خواستم او را به قتل برسانم، باور کنید در این مدت عذاب وجدان دارم و در بازداشتگاه گریه می کنم چون پدرم را دوست داشتم.

بنا بر این گزارش ،بازپرس مرادی از شعبه 2 دادسرای امور جنایی تهران با اعلام اتهام امیرحسین مبنی بر مباشرت در قتل عمدی پدرش دستور داد تا متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارد

برچسب‌ها:

نظر شما