شناسهٔ خبر: 42802073 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

انتقال لوییس سوارز به اتلتیکو مادرید قطعی است/ آلوارو موراتا از اتلتیکو مادرید به یوونتوس می پیوندد

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- مهاجم بارسلونا از فصل آینده به عنوان رقیب، در اتلتیکو مادرید کار خواهد کرد.
به گزارش آریا، با ورود رونالد کومان، لوییس سوارز جایی در برنامه های بارسلونا ندارد و باید از این تیم جدا شود. به نقل از فابریتزیو رومانو، انتقال لوییس سوارز به اتلتیکو مادرید قطعی است. طی ساعات آینده آخرین جزئیات نیز انجام خواهد شد. همه چیز قطعی است. سوارز با اتلتیکو مادرید به توافق رسیده و همچنین به طور مستقیم با دیگو سیمئونه صحبت کرده است. همانطور که جمعه گزارش شد، اتلتیکو مادرید منتظر فروش بازیکنانش بود تا سوارز را جذب کند و حالا انتقال آلوارو موراتا به یوونتوس بسیار نزدیک است.
بعد از انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا، بحث‌های زیادی درباره لیست خروجی های این سرمربی هلندی نیز به گوش رسید. در این بین اکثر رسانه ها مدعی شدند که لوئیس سوارز در فهرست فروش بارسا قرار گرفته و کومان به او اعلام کرده که جایی در برنامه‌های وی ندارد.
یوونتوس اما اولین تیمی بود که به شکل جدی برای جذب لوئیس سوارز ابراز علاقه نشان داد اما مشکلات به وجود آمده برای این بازیکن در راه اخذ پاسپورت ایتالیایی باعث شد که بعد از کش و قوس‌های فراوان انتقال مهاجم اروگوئه ای به بیانکونری منتفی شود؛ موضوعی که شب گذشته نیز مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس یعنی فابیو پاراتیچی آن را به شکل رسمی تایید کرد.
بعد از منتفی شدن انتقال سوارز به یووه حالا اتلتیکو مادرید تنها گزینه پیش روی این ستاره خط حمله بارسلونا محسوب می‌شود. حتی طی ساعت گذشته منابع معتبر مدعی شدند که قرارداد خود را با بارسا فسخ کرده و به زودی در تست های پزشکی روخی بلانکو شرکت خواهد کرد. حالا در همین رابطه کوپه انتقال سوارز به تیم دیگو سیمئونه را قطعی تلقی کرده است. بر این اساس قرارداد سوارز با اتلتیکو مادرید دو ساله خواهد بود و او در این تیم سالیانه 8 میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد.
حالا لوییس سوارز که یک سال از قراردادش با بارسلونا مانده است، برای فسخ قرارداد با این باشگاه به توافق رسید. به نقل از جرارد رومرو، بارسلونا و لوییس سوارز برای فسخ قرارداد این مهاجم به توافق رسیدند. لوییس سوارز از بخشی از حقوق سال آخر خود چشم پوشی می کند تا قراردادش را با بارسلونا فسخ کرده و بازیکن آزاد شود تا به راحتی به هر تیمی که می خواهد بپیوندد و خودش در مورد آینده اش تصمیم بگیرد. پایان همکاری 6 ساله لوییس سوارز و بارسلونا فرا رسیده است.

- آلوارو موراتا از اتلتیکو مادرید به یوونتوس می پیوندد. در واقع بهتر است بگوییم آلوارو موراتا به یوونتوس برمی گردد. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، آلوارو موراتا 27 ساله که بین سال های 2014 تا 2016 روزهای خوشی را با بیانکونری سپری کرد، حال پس از کسب تجربه در باشگاه های رئال مادرید، چلسی و اتلتیکو مادرید، قرار است دوباره پیراهن بانوی پیر را برتن کند. فرمول انتقال بدین نحو است که یوونتوس برای این انتقال تنها 9 میلیون یورو به روخی بلانکوس پرداخت می کند تا در صورت صلاحدید و به صورت اختیاری، در پایان فصل با پرداخت 45 میلیون یوروی دیگر، این انتقال را دائمی کند. آلوارو موراتا فردا در تورین خواهد بود تا تست های پزشکی یوونتوس را پشت سر بگذارد.
نکته قابل توجه این است که یوونتوس احتمالا می تواند مدت انتقال قرضی را برای یک سال دیگر تمدید کند و بدین ترتیب آلوارو موراتا را برای فصل 2022-2021 هم به صورت قرضی در اختیار داشته باشد اما مبلغی که برای دائمی شدن نیاز است، همان 45 میلیون یورو است.

نظر شما