شناسهٔ خبر: 42802053 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

مدیرعامل هلال احمر گیلان خبر داد

امدادرسانی به ۵۰ خانوار آسیب دیده از سیل تالش

مدیرعامل هلال احمر گیلان، از امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان گیلان به ۵۰ خانوار آسیب دیده ناشی از سیل در شهرستان تالش طی روز گذشته و امروز خبر داد و تصریح کرد: کمک به اسکان خانواده‌های متاثر از سیل و سیلاب در دستور کار قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سیاوش غلامی با اشاره به بارش شدید باران و جاری شدن سیل در شهرستان تالش، اظهار کرد: در همان ابتدای جاری شدن سیل و سیلاب، پنج تیم چهار نفره با خودروی‌های عملیاتی از شهرستان‌های آستارا و تالش و رضوانشهر در مناطق حادثه دیده حضور یافتند.

وی از امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان گیلان به ۵۰ خانوار آسیب دیده ناشی از سیل در شهرستان تالش طی روز گذشته و امروز خبر داد و تصریح کرد: کمک به اسکان خانواده‌های متاثر از سیل و سیلاب در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، با اشاره به حضور تیم‌های امدادی در منطقه عملیاتی و ارزیابی مناطق آسیب دیده، اضافه کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر تا عادی شدن شرایط در منطقه حضور دارند.

غلامی با بیان اینکه اقلام و امکانات مورد نیاز خانوار‌های آسیب دیده نیز از سوی امدادگران توزیع شده است، عنوان کرد: یک تخته چادر امدادی، ۳۱ تخته موکت، ۲۰۲ کیلو نایلون، ۳۱ عدد کلمن، ۱۹ تخته پتو، ۱۵ شعله چراغ والور، ۱۳۰ کیلوگرم برنج، ۲۳ کیلوگرم چای، پنج ست ظروف، ۱۵۶ کیلوگرم قند و شکر و ۶۹ کیلوگرم نیز حبوبات تاکنون در میان آسیب دیدگان توزیع شده است.

نظر شما