شناسهٔ خبر: 42801975 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

اخبار پربازدید امروز دوشنبه 31 شهریور

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

صاحب‌خبر -

روایت کرباسچی از دیدار با کروبی

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در پاسخ به این سوال که پیرامون بحث انتخابات چه گفت وگویی با کروبی داشتید، بیان کرد: فعلا او در حال بررسی اوضاع، احوال و شرایط انتخابات است. شب گذشته یکی از کانال های خبری تلگرام از دیدار غلامحسین کرباسچی و محمد قوچانی با حجت الاسلام کروبی خبرداد. در عکسی که از این دیدار منتشر شد علاوه بر کرباسچی و قوچانی، یکی از پسران کروبی و قدرت الله علیخانی، هم دیده می شوند. «غلامحسین کرباسچی»، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی، در گفت و گو با برنا در رابطه با این دیدار گفت: در این دیدار کروبی با وجود کسالت جسمی که داشت اما از روحیه و حال خوبی برخوردار بود. او ادامه داد: بحث های مختلفی در این دیدار مطرح شد، وضعیت گذشته، حال و آینده را مورد بحث قرار دادیم. او بیش از هر چیزی نگران مشکلات مردم و کشور است و نگرانی هایی را در این خصوص بیان کرد. کرباسچی در خصوص دغدغه های مطرح شده کروبی در این دیدار گفت: همیشه دغدغه او مردم و انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی و منافع کشور بوده است و او همه عمرش را به پای این دغدغه گذاشته است. او در پاسخ به این سوال که پیرامون بحث انتخابات چه گفت وگویی با آقای کروبی داشتید بیان کرد: فعلا او در حال بررسی اوضاع، احوال و شرایط انتخابات است. کرباسچی گفت: امیدوارم شاهد خبرهای خوبی بیش از این باشیم.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

این افراد ماسک نزنند

افرادی که بدون کمک قادر به برداشتن ماسک از صورت‌شان نیستند، شامل نوزادان و کودکان خردسال و همچنین افرادی که دچار سختی تنفس هستند، نباید از ماسک استفاده کنند.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

z1og_fefdjnd3y7qv

الهام چرخنده: ۳ سال است در کربلا زندگی می‌کنم و همسرم روحانی است

لهام چرخنده پیرامون اخبار منتشر شده مبنی بر اقامت وی در کشور عراق گفت: بنده به مدت سه سال همراه همسرم که یک روحانی است در شهر کربلا زندگی می‌کنم و این روزها که بنا به شرایط بیماری کرونا امکان سفر چندان برای مردم فراهم نیست نائب‌الزیاره تمامی ایرانیان در کربلای عزیز هستم. وی در همین راستا ادامه داد: اقامت من در شهر کربلا طولانی مدت بوده و این تصمیم هم به واسطه شغل همسرم رخ داده است، اما در کل بسیار از حضور در این مکان مقدس خوشحالم و هر لحظه برایم بهترین ها رخ می دهد. امیدوارم که «امام حسین (ع)» پذیرای من در این شهر باشند. چرخنده درباره احتمال بازگشت خود به کشور گفت: مهاجرت من به کشور عراق به این شکل نیست که نخواهم به کشور بازگردم، به واسطه شغل همسرم در این کشور زندگی می کنم، طی این مدت بارها به ایران هم آمده ام و باز هم خواهم آمد. وی درباره فعالیت‌های خود در شهر کربلا خاطرنشان کرد: به اندازه توان و وسعم در این شهر عزیز به فعالیت های فرهنگی می‌پردازم. به هر حال هر جا فرصتی برای نوکری «امام حسین (ع)» باشد من با سر می روم، خوشخبتانه از وضعم در شهر کربلا و زندگی در عراق راضی هستم.

z1og_fefdjnd3y7qv

علت اختلال در واتس اپ چیست؟

به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،مشکل نسخه وب و دسکتاپ واتس‌اپ از سمت سرورهای آنهاست و ارتباطی به شبکه ایران ندارد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

وزیر اطلاعات احمدی نژاد: طراحی استکبار را در ماجرای پناهیان می توان دید

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به اینکه «اختلاف جمهوری اسلامی ایران با آمریکای مستکبر یک اختلاف راهبردی و مبنایی است و با مذاکره رفع نمی‌شود»، عنوان کرد: دشمن هرگز دشمنی خودش را با مذاکره تمام نمی‌کند؛ برجام صحت این سخن را تصدیق می‌کند. وزیر سابق اطلاعات درباره «نفوذ جریانی»، گفت: دشمن با استفاده از نفوذ جریانی بیشترین بهره‌برداری را می‌برد، او می‌خواهد در موقعیت‌های مختلف متناسب با اهداف جریان سازی کند. تولیت مدرسه علمیه نورالاصفیا ادامه داد: یکی از طراحی‌های دشمن برای انتخابات پیش رو آن است که نیروهای ارزشی و انقلابی را به خود مشغول کند؛ طراحی پشت‌صحنه استکبار را در قضیه حجت الاسلام پناهیان می‌توان مشاهده کرد. وی بابیان اینکه «دشمنان بخصوص رژیم صهیونیستی در نفوذ جریانی مهارت دارند و کارکشته هستند»، گفت: در نفوذ جریانی دشمن به دنبال پذیرش جایگاه کدخدا، ایجاد اشتباه محاسباتی، تلاش برای تخریب ظرفیت‌های داخلی، پیوند زدن مشکلات معیشتی مردم به جهت‌گیری‌های سیاسی و تأکید بر تغییر سیاست‌های خارجی به‌منظور برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است؛ مهم‌ترین عامل در مشکلات اقتصادی کشور ضعف در مدیریت است. حجت الاسلام مصلحی ادامه داد: دشمن در نفوذ جریانی به دنبال آن است که مردم، نخبگان و مسؤولان در تصمیم‌گیری‌ها دچار اشتباه محاسباتی شوند.

z1og_fefdjnd3y7qv

یارانه فرزندان سه برابر می شود؟ + جزئیات

با گذر از دوران کنترل جمعیت از اواخر دهه ۶۰ تا اواخر دهه ۸۰، با کاهش شدید نرخ رشد جمعیت، سیاست‌های جمعیتی جمهوری اسلامی ایران بر افزایش موالید قرار گرفته است.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.z1og_fefdjnd3y7qv

سرلشکر سلامی: مردم آمریکا اکنون «مرگ بر آمریکا» می‌گویند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در جنگ تحمیلی موازنه قوا یکسان نبود اما توانستیم نتیجه شگفت انگیزی را رقم بزنیم. سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه آیین تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و در جمع خبرنگاران بیان کرد: ما توانستیم موازنه جنگ را معکوس کنیم. یعنی دشمنان ما بسیار قوی بودند و ما هنوز قوی نبودیم. اما نتیجه جنگ عکس موازنه اتفاق افتاد و این نتیجه یک رکورد بسیار شگفت‌انگیز است. وی ادامه داد: آمریکا نمادهایش را از دست داده است و حتی مردم آمریکا اکنون مرگ بر آمریکا می‌گویند. حتی مردم مجسمه‌های نمادین را در آمریکا به زیر می‌کشند و پرچم آمریکا را به آتش می‌کشند. آمریکا از درون پوسیده است و در بیرون هم منزوی است‌. ملت ایران عزیز هستند. و هیچ نگران نباشند و با آرامش زندگی کنند.

z1og_fefdjnd3y7qv

خودکشی پسرجوان پس از اعلام نتایج کنکور + جزئیات

آیا جوان ۱۹ ساله بابلی به دلیل ناکامی در کنکور به زندگی خود پایان داد؟

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

z1og_fefdjnd3y7qv

افشاگری امام جمعه لواسان درباره دنا پلاس‌های نمایندگان مجلس

امام جمعه لواسان در حساب کاربری خود در توئیتر خبر داد که به هر نماینده مجلس یک خودروی دنا به قیمت کارخانه داده‌اند و قرار است پول آن ماهانه از حساب نمایندگان کسر شود. حجت الاسلام سید سعید لواسانی نوشت: «یکی از نمایندگان محترم توضیح دادند که قیمت #دناپلاس تحویلی به نمایندگان ۳۰۲ میلیون است که ۳ ساله از حقوق آنان کم می‌شود یعنی حدوداً ماهی ۸ میلیون و سیصد هزار تومان. اشتباه نکردم؟ نمایندگان ماهیانه چقدر می‌گیرند؟ خب میخواستید ماشین بدهید چرا پژو پارس یا تیبا ندادید؟» او در متن دیگری در حساب توئیتری خود نوشت: «واقعاً غیرقابل پذیرش است، اینکه چرا ماشین ایرانی اینهمه گران است؟ بماند. اما اینکه #نمایندگانمجلس دنا پلاس را قسطی گرفتند، یعنی چه؟ آیا معنایش تضمین تخلفات خودروسازان و چراغ سبز برای سرکیسه کردن مردم نیست؟ شفافیت و پاسخگویی چه شد؟ منتظر روشن‌گری نمایندگان انقلابی‌ هستیم!»

z1og_fefdjnd3y7qv

زمان واریز سهمیه بنزین مهر ۹۹ مشخص شد

سهمیه بنزین خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها در ساعت صفر بامداد سه شنبه ۱ مهر در کارت‌ های سوخت شخصی شارژ خواهد شد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

z1og_fefdjnd3y7qv

دلیل افزایش قیمت گوشی چیست؟

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل: عدم تخصیص ارز برای واردات موبایل، گرانی ۱۵ درصدی قیمت جهانی گوشی‎ و ناتوانی در تامین باعث ایجاد شوک قیمتی در بازار شده. در نیمه اول سال، ۶.۵ میلیون موبایل رجیستری شده که ۵۰۰ هزار دستگاه آن عمدتا آیفون بوده و به صورت قاچاق وارد شده. /فارس

 

 

 

 

 

نظر شما