شناسهٔ خبر: 42801949 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

معاون هماهنگی آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

اعلام نتایج ارزیابی عملکرد ادارات آموزش و پرورش

معاون هماهنگی آموزش و پرورش مازندران از اعلام نتایج ارزیابی عملکرد شاخص‌های اختصاصی و عمومی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‎ها و مناطق استان در سال 98 خبر داد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ «سید حسین نصیری» با اشاره به نقش ارزیابی عملکرد سازمانی در شناسایی نقاط قوت و ضعف سازمان و کمک به اجرایی کردن اهداف سازمان، بر انجام دقیق آن تأکید کرده و گفت: بهبود مستمر عملکرد سازمان‌ها، نیروی عظیمی ایجاد می‌کند و همین نیرو می‌تواند تضمین‌کننده رشد و توسعه دستگاه و زمینه‌ساز  تعالی سازمان شود.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش مازندران همچنین افزود: بدون بررسی دقیق و کسب آگاهی از میزان دستیابی به اهداف سازمانی و بدون شناسایی چالش‌های پیشِ رو  و رصد روند اجرای سیاست‌های تدوین شده، بهبود مستمر عملکرد آموزش و پرورش مازندران میسّر نخواهد شد.

نصیری در ادامه تصریح کرد: با توجه به مطالب گفته‌شده، اداره ارزیابی عملکرد اداره‌کل آموزش و پرورش استان، اقدام به  ارزیابی دوره‌ای شاخص‌های عمومی و اختصاصی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق کرده و تمامی سطوح زیرمجموعه مطابق با مستندات ارائه شده، ازطریق سامانه نظارت، مورد ارزیابی قرارگرفتند.

وی اظهار داشت: ارزیابی ادارات تابعه آموزش و پرورش استان در سطح مناطق، همه ساله، در راستای تحقق آیین‌نامه اجرایی مواد 81 و 82 قانون مدیریت خدمات کشوری ودستورالعمل اجرایی آن، طی فرآیندی مستمر و به روش ترکیبی درسه مرحله به اجرا در می‌آید.

«سید حسین نصیری» با اشاره به شاخص‌های این ارزیابی اظهار داشت: ارزیابی در دو بخش شاخص‌های عمومی و اختصاصی صورت گرفت.

نظر شما