شناسهٔ خبر: 42801947 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران:

نقش بی بدیل بانوان در دفاع مقدس غیر قابل انکار است

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران در جمع بانوان فرهنگی شاغل در اداره‌کل آموزش وپرورش مازندران گفت: نقش بی‌بدیل بانوان در دفاع مقدس غیر قابل انکار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ "علیرضا سعدی پور" ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس با اشاره به نقش مهم بانوان در جنگ تحمیلی، افزود: بانوان در دفاع مقدس اثرگذاری مهمی در پشتیبانی از رزمندگان اسلام داشتند.

وی با بیان اینکه در سنگر تعلیم و تربیت نیز این نقش بسیار مهم است، تصریح کرد: الگوپذیری جامعه از معلمان و فرهنگیان بسیار زیاد است و بخش اعظم نیروهای فرهنگی ما را بانوان تشکیل می‌دهند. از این رو نقش‌آفرینی زنان در تعلیم و تربیت بسیار مهم است و ما سعی داریم برای ارتقا جایگاه آنان برنامه‌های مهمی اجرا کنیم.

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران با اشاره به برخی ویژگی‌های مهم بانوان، گفت: بانوان نظم و انضباط کاری دارند، حساسیت و جدیت به خرج می‌دهند، برای حل مساله و خلق نتایج می‌کوشند، برای کار وقت می‌گذارند، با یکدیگر هم‌اندیشی خوبی دارند، و برای حل مشکلات توان گفتمان‌سازی و مشارکت جمعی دارند.

سعدی پور با بیان اینکه باید از نظرات بانوان استفاده کرد، افزود: حضور متعهدانه بانوان می‌تواند منجر به خلاقیت شود. این بستر برای بانوان فراهم است و آنها باید مدیریت خود را به اثبات رسانند.

نظر شما