شناسهٔ خبر: 42801942 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یک‌هزارو ۵۰۰ بسته معیشتی در خرمشهر توزیع شد

آبادان - ایرنا - یک هزارو ۵۰۰ بسته معشتی در نخستین روز از هفته دفاع مقدس پس از رژه خودرویی بسیجیان خرمشهر بین اقشار کم‌برخوردار این شهرستان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا در این آیین امام جمعه خرمشهر ضمن گرامیداشت یاد وخاطره هشت سال دفاع مقدس اظهارداشت:امروز جنگ درجبهه دیگری و به شکل جدیدی ادامه دارد.

حجت الاسلام محمدجواد عادل پور افزود:هشت سال دفاع مقدس درس‌های زیادی به ما آموخت و ملت ما را مقاوم‌تر کرد و اگر امروز شاهد بیداری ملت‌ها در اقصی نقاط دنیا هستیم از ثمرات دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: امروز به برکت هشت سال دفاع مقدس و همچنین به برکت خون پاک شهدا به اذن خداوند پرچم جمهوری اسلامی در سراسر دنیا به اهتزاز درآمده و در عوض دشمنان این نظام در باتلاق افتاده‌اند.

مدیر گروه جهادی جهادگران نور خرمشهر نیز به توزیع ماسک و دستکش و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی میان نیازمندان خرمشهر اشاره کرد و افزود:۱۲۰ نفر مرد و زن این گروه جهادی  بیش از ۲۰۰ هزار ماسک تولید و میان مردم خرمشهر توزیع کردند.
علیرضا مهلی با اشاره به توزیع ۱۰۰ هزار بسته بهداشتی از جمله بسته‌بندی و توزیع ۵۰ هزار بطری مایع دستشویی گفت: این گروه جهادی با همت خیرین توانست بیش ازیکهزارو۲۰۰ بسته معیشتی را در ۱۲ مرحله میان نیازمندان توزیع کند.

نظر شما