شناسهٔ خبر: 42801846 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

رئیس اداره بهزیستی شهرستان:

بهارستان| موفقیت در مبارزه با اعتیاد بسیج همگانی می طلبد

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهارستان با حضور اعضا در ساختمان اداره بهزیستی این شهرستان تشکیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، فرجعلی خزایی در این نشست ضمن تاکید بر بسیج همگانی در خصوص مبارزه با پدیده اعتیاد گفت: جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی چهره شهر از این آسیب خانمان سوز از مطالبات جدی مردم شهرستان است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهارستان در ادامه اظهار داشت: نظارت مداوم بر نحوه عملکرد مراکز مربوطه و همکاری ارگانهای ذی ربط در این زمینه و همچنین حمایت آموزشی، فرهنگی واشتغال بعد از درمان میتواند گام موثری در ریشه کنی اعتیاد باشد.

خزایی با بیان اینکه تاکید ما بر پیشگیری از اعتیاد است، اذعان داشت: برنامه های ویژه ای برای افراد گرفتار در دام اعتیاد نیاز است تا فرد و خانواده های ایشان  را از آسیب های جدی ناشی از این بیماری نجات دهیم.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر خواهان نتیجه گرفتن در عرصه مواد مخدر و مبارزه با آن هستیم که قطعا تمام تلاش ما همینطور است باید جملگی بسیج همگانی در مبارزه با اعتیاد را سرلوحه امور قرار دهیم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: داروهای روانگردان و گسترش آن در جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان یکی از مشکلات پیچیده اجتماعی محسوب می شود که هوشیاری خانواده ها را دراین خصوص می طلبد.

نظر شما