شناسهٔ خبر: 42801735 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده سپاه البرز:

جنگ و سیاست 42 ساله دشمن علیه ایران ادامه دارد

سردار سید یوسف مولایی با بیان اینکه جنگ و سیاست 42 ساله دشمن علیه ایران ادامه دارد، گفت: برخی آقایان از آیت الله تا وزیر همانند زیبر و طلحه از قطار انقلاب پیاده شدند چون مالک اشتر نبودند، از امامشان جلوتر رفتند یا عقب افتادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از تیتریک، فرمانده سپاه البرز شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در فردیس، با اشاره به اینکه شهید سلیمانی مالک اشتر و قابل اتکا بود، گفت: جنگ همچنان ادامه دارد، تمام نشده و دشمن امروز همان مواضع را مقابل ایران دارد که در ابتدای انقلاب داشت.

سردار سید یوسف مولایی افزود: دشمن یک ذره از خواسته خود عقب نشینی نکرده است، در نتیجه باید همچنان دفاع مقدس را برجسته کرد، هر زمان سیاست ظرفیت ادامه تحمیل اراده را به کسی را نداشت جنگ را به دنبال خواهد داشت و پس از جنگ سیاست آغاز به کار می کند.
 
وی با اشاره به بازی جنگ و سیاست دشمن طی 42 سال اخیر با ایران، اظهار داشت: جنگ های داخلی، مستقیم، نیابتی، نرم و اطلاعاتی نشان می دهد دشمن یک قدم از مطالبات خود پا پس نکشیده است و دشمن قصد عقب نشینی از تحمیل اراده خود را ندارد. زمانی که ما عقب نشینی نکرده و دشمن روی مواضع خویش اصرار دارد، درگیری و منازعه را به دنبال خواهد داشت.
 
سردار مولایی تصریح کرد: شهید سلیمانی در نزدیک ترین خط مقدم با جبهه بود و دشمن قسم خورد که این شهید را از میان بردارد، اما از هدفش کوتاه نیامد. این سردار نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد اما برخی آقایان از آیت الله تا وزیر همانند زیبر و طلحه از قطار انقلاب پیاده شدند چون مالک اشتر نبودند. 
 
وی با اشاره به اینکه مالک اشتر یعنی کسی خود را همواره پشت سر امام می بیند نه اینکه از امام جلوتر رفته یا عقب بیافتد، گفت: اگر امروز احساس کنیم دشمن همچنان قصد تحمیل اراده خود را با هر سیستم و روشی اعم از جنگ 8 ساله و کودتا دارد، باید بصیرت داشته باشیم و بدانیم دشمن همچنان در خاکریز است.
 
سردار مولایی مواجهه با دشمن را در گرو بصیرت افزایی دانست و افزود: انقلاب به دلیل ویژگی ها و اهدافی که دارد وابسته به مسجد است، در هیچ سنگری نمی توان به جز مسجد از انقلاب دفاع کرد و هیچ جایی به جز مسجد خیر و برکت ندارد لذا باید نسبت به حفاظت از این سنگر غیرت نشان دهیم.
 
فرمانده سپاه البرز در خاتمه با اشاره به اینکه دفاع لازمه انقلاب است، اظهار داشت: دشمن دست از دسیسه و شرارت بر نمی دارد و باید مداوم با آن درگیر شد لذا مسجد و پایگاه بهترین مکان برای مواجهه با دشمن خواهد بود، زمان جنگ هم خانه رزمندگان مسجد بود و آموزش های لازم را در این جبهه می دیدند.
 
 
انتهای پیام/

نظر شما