شناسهٔ خبر: 42801490 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هشت سال دفاع مقدس جلوه‌های ارزشی و دینی را متبلور کرد

مراغه - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه مراغه با اشاره به نقش فرهنگ ایثار و جهاد در تبیین آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی گفت: هشت سال دفاع مقدس عالی‌ترین جلوه‌های ارزشی و دینی را در جامعه اسلامی متبلور کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار سعید رشیدی شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه ایثار و شهادت به مناسبت هفته دفاع مقدس در مراغه افزود: دفاع مقدس به عنوان رویدادی کم نظیر و تاریخی، انقلاب اسلامی را به عاشورای امام حسین (ع) گره زده است.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و ایثارگری های ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر هجمه های شرق و غرب در هشت سال دفاع از میهن اسلامی است.

وی اضافه کرد: تعرض رژیم بعثی به میهن اسلامی که با حمایت های بی دریغ شرق و غرب و کشورهای عربی منطقه همراه بود، با حضور جوانان برومند و ملت همیشه در صحنه کشورمان در هشت سال دفاع مقدس شکست خورد.

رشیدی گفت: دنیا به حقانیت ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس پی برده و مردمان این مرز و بوم را به عنوان ملتی آزاده در دفاع از ارزش ها و آرمان های خود به اثبات رسانید.

وی افزود: با هدایت های امام راحل، هشت سال جنگ تحمیلی به دفاع مقدسی تبدیل شد که برگ زرینی در تاریخ این مرز و بوم بوده است.

وی اضافه کرد: امروز نیز به برکت شاجاعت و ایثارگری های رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و جهان روزافزون تر شده است.

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس به مدت یک هفته در محل بوستان یادگاران در قالب پنج غرفه برپا شده است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

نظر شما