شناسهٔ خبر: 42801192 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده سپاه اردبیل:

ملت ایران در جنگ اراده‌ها نیز پیروز میدان است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ملت ایران در حساس‌ترین برهه و در جنگ اراده‌ها نیز با صبر و مقاومت پیروز واقعی هستند.

صاحب‌خبر -


سردار جلیل بابازاده ۳۱ شهریور در آئین افتتاح نمایشگاه رزمی – فرهنگی دفاع مقدس در منطقه شورابیل اظهار کرد: دشمنان انقلاب با ناامیدی از جنگ رودررو با تدارک فتنه‌های رنگین سعی در ناامیدی و خسته کردن ملت ایران دارند تا مقاومت آنها را بشکنند در حالی که نصرت الهی و پیروزی حقیقی با ملت ایران است.
وی ضرورت جمع‌آوری خاطرات و گردآوری آثار فاخر و ارزشمند هشت سال دفاع مقدس را با همراهی رزمندگان و ایثارگران حرکتی ارزشمند توصیف و خاطرنشان کرد: به زودی کتاب فاخری در رثای سردار شهید سلیمانی در اردبیل رونمایی خواهد شد که جزو آثار فاخر و نفیس به شمار می‌رود.
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با قدردانی از برپاکنندگان این نمایشگاه و حضور روایتگران صادق هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: همانطوری که مقام معظم رهبری امروز در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت اعلام کردند دشمنان از کید و حیله خود علیه ملت غافل نشده‌اند بلکه در یک جبهه تمام عیار دیگر سعی می‌کنند رمق و طاقت ملت ایران را تضعیف کنند تا مردم از ادامه مسیر انقلاب مایوس و ناامید شوند.
بابازاده ضرورت تقویت روحیه مردم را یادآور شد و بیان کرد: باید مثل دوران دفاع مقدس با روحیه انقلابی و ارزشی در صحنه حاضر شده و تمام فتنه‌ها و توطئه‌های دشمن خنثی شود.
وی ادامه داد: همانطوری که در جنگ هشت ساله در سایه نفس پاک و مسیحایی امام و حضور معنوی مردم در صحنه پیروز میدان شدیم، امروز نیز با تقویت همین روحیه می‌توانیم دشمن را زمین‌گیر کرده و انقلاب اسلامی را به عزت و عظمت واقعی برسانیم.
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: مردم استان اردبیل با تقدیم 3 هزار و 400 شهید و صدها جانباز، ایثارگر و آزاده اوج وفاداری خود را به نظام اسلامی و خط ولایت نشان دادند و امروز نیز در صحنه مرز و بوم تا آخرین قطره خون ایستاده و در صحنه حاضر هستند.
انتهای پیام

نظر شما