شناسهٔ خبر: 42801117 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مشاور شهردار تهران: عده‌ای در تلاشند تا شهرداری را از عملگرایی به شعارزدگی سوق دهند

خبرگزاری میزان-مشاور شهردار تهران با بیان این که برخی حملات به شهرداری تهران به دلیل عملکرد‌ها و اظهارنظر‌های سلیقه‌ای در مدیریت شهری است، گفت: عده‌ای در تلاشند تا شهرداری را از عملگرایی به شعارزدگی سوق دهند. ارتکاب هیچ جرمی نمی‌تواند زن را از مهریه‌اش محروم کند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان – طبق گزارش شهر، غلامحسین محمدی، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پاسداشت رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی گفت: به تاسی از مکتب شهدا و امام شهدا، امروز مهمترین سرمایه کشور وحدت مسئولان درخدمت صادقانه و خالصانه بر مردم است. اگر اولویت‌های مردم، تبدیل به اولویت عموم بخش‌های اجرایی و مسئولین کشور شود؛ بی شک بخش عمده‌ای از مشکلات از مسیر پیشرفت ایران برداشته خواهد شد.

مشاور شهردار تهران و رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با اشاره به همکاری‌ها و هماهنگی‌های موجود بین شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران برای حل مشکلات شهروندان تهرانی افزود: در حل مسائل و پاسخگویی به مطالبات شهروندان تهرانی باید تاکید کنم هر زمان که شورا و شهرداری اولویت‌های مردم را در نظر گرفته و با حفظ انسجام و وحدت در این مسیر گام برداشت نه تنها شاهد حصول موفقیت‌ها بودیم بلکه رضایت شهروندان را هم دریافت کردیم و صدای همراهی روحیه بخش آن‌ها در حرکت خود را شنیدیم. باید در این مسیر هوشیار بود چراکه عده‌ای با سوء استفاده از تشتت ها، خواسته یا ناخواسته در تلاشند شورا و شهرداری را از عملگرایی به سوی شعارزدگی سوق دهند.

او ادامه داد: ما اکنون همچنان نیازمند فراخوانی روحیه ایثار و وحدت نظر و عمل دوران دفاع مقدس هستیم. شورا و شهرداری باید حاشیه‌ها را کنار بگذارند و با تمرکز جدی بر اولویت‌های مورد انتظار مردم به مطالبات آنان پاسخ دهند. مطالباتی که در حوزه اقتصادی، عمرانی، حمل و نقل، محیط زیست، فرهنگی و اجتماعی با رویکرد انسان محور شهردار تهران در اداره شهر با وجود شرایط سخت تحریم و رکود اقتصادی نه تنها معطل نمانده است بلکه با تمام توان در حال انجام است. این پاسخگویی در کتابچه عملکرد سه ساله شهرداری تهران که بزودی همزمان با هفته تهران رونمایی می‌شود قابل تشخیص است.

او یادآور شد: شهرداری در برابر هجمه‌های غیرمنصفانه به عملکرد خود که بعضا به دلیل وجود برخی عملکرد‌ها و اظهار نظر‌های سلیقه‌ای در مدیریت شهری رخ می‌دهد با تلاش بیشتر و خدمت مجدانه و خالصانه به مردم پاسخ می‌گوید و هیچگاه با ایجاد حاشیه و دعوا‌های سیاسی و جناحی ذهن مردم را در این شرایط سخت خسته نمی‌کند.

او ادامه داد: مردم خواهان آرامش، ثبات، پیشرفت و مبارزه با مظاهر فساد و تبعیض هستند.

حتی در این مورد هم اقداماتی جدی انجام شده است. البته شهرداری تهران در مبارزه با فساد به جای هیاهو در حال اقدام عملی است. نمونه این مساله هم بازپس گیری املاک شهرداری است.

انتهای پیام/

 

نظر شما