شناسهٔ خبر: 42800295 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

خواندنی از ورزش ایران

صاحب‌خبر -


*فضل الله باقرزاده رئیس‌فدراسیون شمشیربازی از ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش درخواست کرد تا مجوز برگزاری لیگ شمشیربازی و اردوهای تیم ملی در این رشته ورزشی را صادر کند.وی گفت: ما قصد داریم برنامه لیگ را پیگیری کنیم و در نهایت مسابقات جایزه بزرگ خواهیم داشت که با هماهنگی شهرداری تصمیم بر این شده است تا روی پل طبیعت برگزار شود، در عین حال امیدواریم تا مجوز برگزاری اردوهای تیم ملی در رشته شمشیربازی صادر شود چراکه از شرایط مناسب و بهتری نسبت به سایر رشته‌ها برخوردار هستیم و ورزشکاران ما دارای دستکش و ماسک هستند و می‌توانیم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.
*به مناسبت گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس با حضور مهدی میرجلیلی رئیس‌سازمان بسیج ورزشکاران، شروین اسبقیان رئیس‌فدراسیون جانبازان و معلولین، سردار آذرنوش و سردار یزدانی مسئول تربیت بدنی سپاه حضرت محمد(ص) و جمعی از رؤسای فدراسیون‌های ورزشی و قهرمانان جانباز دفاع مقدس، آیین تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت برگزار شد.در این مراسم که دیروز در سالن اجتماعات فدراسیون جانبازان و معلولین صورت گرفت، ابتدا به صورت زنده سخنان مقام معظم رهبری پخش و سپس آیین تجلیل از جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد.
*دومین مرحله رقابت‌های لیگ برتر دوچرخه‌سواری جاده آقایان از تاریخ
 6 تا 8 مهر ماه به‌مناسبت گرامیداشت دفاع مقدس در شهر تبریز، بدون حضور تماشاگر و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار می‌شود.
*رئیس‌هیئت بسکتبال خوزستان از حضور تیم پتروشیمی بندرامام در فصل پیش روی لیگ برتر کشور خبر داد.مجتبی پیرعباسی گفت: طی هفته‌های گذشته جلسات خوبی با مسئولان باشگاه پتروشیمی و آقای معاوی مدیرعامل این باشگاه برگزار کردیم که خود این مسئولان نیز بسیار راغب هستند که پتروشیمی در لیگ برتر شرکت کند و تلاش‌های بسیاری نیز در این زمینه داشته‌اند. البته این باشگاه به دلیل بحث‌هایی چون خصوصی‌‌سازی و بخشنامه‌هایی از سوی وزارت نفت با مشکلاتی مواجه شده بود که البته بخشی از مشکلات مرتفع شده است. تقریبا تمام مراحل برای حضور این تیم در لیگ برتر انجام شده و تنها کارهای اداری باقی مانده است. هر چند زمان را از دست داده‌ایم اما به حضور پتروشیمی در لیگ برتر کشور امیدوار هستیم.

نظر شما