شناسهٔ خبر: 42800054 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

انصارالله یمن: واگذاری قدس و حقوق مردم فلسطین به معنای صلح واقعی نیست

خبرگزاری میزان-رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به اقدامات مقامات سعودی، امارات و متحدان آن‌ها در منطقه و خدمت به آمریکا و اسرائیل گفت: واگذاری قدس و حقوق مردم فلسطین به معنای صلح واقعی نیست. ارتکاب هیچ جرمی نمی‌تواند زن را از مهریه‌اش محروم کند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان – طبق گزارش شبکه خبری المیادین، عبدالملک الحوثی در سخنرنی خود به مناسبت ششمین سالگرد انقلاب ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۴ (۳۰ شهریور ۱۳۹۳)، با بیان اینکه جشن ترامپ برای اعلام عادی‌سازی روابط برخی کشور‌های عربی با اسرائیل واقعیت‌ها را به همه مردم منطقه نشان داد، اظهار کرد:آمریکایی‌ها به یمن به دلیل موقعیت راهبردی و ثروت‌های ملی‌اش چشم دوخته‌اند.

رهبر جنبش انصارالله یمن با بیان این مطلب افزود: آن‌ها از این موضوع اطلاع دارند، که آزادی مردم یمن نقش مهمی برای جایگاه این کشور در میان امت اسلامی دارد و به همین دلیل مردم یمن هرگز راضی نخواهند شد که آزادی و استقلال‌شان توسط دیگران مصادره شود.

وی با بیان این موضوع که مداخله ایالات متحده آمریکا در یمن پس از حادثه ۱۱سپتامبر بیشتر شده است و هدف از آن نیز تنها تحقق اهداف استعماری خواهد بود، اظهار کرد: سفیر آمریکا به دنبال ساخت پایگاه‌های نظامی بیشتر در اطراف صنعا و سایر مناطق است.

عبدالملک الحوثی در ادامه با اشاره به این موضوع که دولت صنعا امروز تسلطی بر نفت ملی و گذرگاه‌های زمینی و هوایی و کشتی‌های حامل فرآورده‌های نفتی ندارد، بیان کرد: وضع وخیم معیشتی امروز یمن نتیجه تجاوز ائتلاف سعودی و محاصره یمن است.

وی افزود: ائتلاف سعودی با توطئه‌چینی علیه بانک مرکزی یمن تلاش کرد که ارز ملی را در مقابل دلار تضعیف کند و مسؤولان اسرائیلی به صنعا آمده اند و طی دیدار‌هایی با مقامات سابق، توافق‌هایی برای تقویت روابط میان نظام سابق و رژیم صهیونیستی منعقد کرده اند.

رهبر انصار الله از وجود هماهنگی مخفیانه میان مقامات سابق یمنی با اسرائیلی‌ها قبل از انقلاب ۲۱ سپتامبر برای عادی‌سازی روابط خبر داد و گفت: هدف دشمن، اشغال یمن است.

وی افزود: پس از تلاش عربستان برای سیطره بر المهره، برخی پرده از این واقعیت برداشته اند و باید گفت؛ نظام سعودی گاو شیردهی است که آمریکایی‌ها سعی دارند هزینه سیطره خود بر یمن را از آن بدوشند.

الحوثی همچنین به عادی‌سازی روابط برخی کشور‌های عربی با اسرائیل اشاره کردو گفت: همه اقدامات سعودی و امارات و متحدان آن‌ها در منطقه تنها در راستای خدمت به آمریکا و اسرائیل است.

وی از مردم یمن و فلسطین درخواست کرد تا از این توطئه‌ها وحشت به دل راه ندهند.

رهبر انصار الله یمن با بیان اینکه افرادی که به دنبال عادی‌سازی روابط با اسرائیل رفتند، دشمنی شدید خود را در قبال ملت‌های منطقه نشان دادند، گفت: این موضوع در حالی است که همان‌ها در برابر آمریکا و اسرائیل خوار و ذلیل هستند.

الحوثی در پایان با بیان اینکه وظیفه ما به عنوان امت اسلامی مقابله با آمریکا و اسرائیل و ایستادگی در کنار محور مقاومت است، خاطرنشان کرد: واگذاری قدس و حقوق مردم فلسطین به معنای صلح واقعی نیست و نخواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما