شناسهٔ خبر: 42799883 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

فلاحی:

امارات و بحرین پس از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی دچار انزوا می‌شوند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: نتیجه عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی، انزوای این کشورهاست زیرا مردم منطقه هر روز بیدارتر می شوند و این کشورها قطعاً به حاشیه خواهند رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احمدحسین فلاحی در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یادو خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس گفت: عادی‌سازی روابط دو کشور امارات و بحرین باعث آزرده شدن دلهای آزادگان جهان اسلام شد. ابتدا امارات این اشتباه را مرتکب شد و پس از آن کشور بحرین هم مرتکب همین اشتباه شد.

وی افزود: علت این اتفاق حقارتی است که این دو کشور سالهاست دچار آن شده اند و چندین سال است که تن به نوکری چند کشور مانند عربستان آمریکا و .... داده اند.

 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به نزدیکی انتخابات آمریکا ترامپ تلاش می‌کند تا دستاوردی برای خود ایجاد کرده و حمایت صهیونیست‌ها را جلب کند. امارات سال‌هاست که تحت نفوذ آمریکا قرار دارد و کشور بحرین هم که روزی جز استان‌های ایران بود و ۹۰ درصد جمعیت آن شیعه نشین هستند، تحت سلطه ۱۰ درصد نفوذی آل‌خلیفه می باشد، به طوری که پایگاه پنجم نظامی آمریکا در این کشور مستقر است.

 در پایان فلاحی گفت: نتیجه عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستیانزوای این کشورهاست زیرا مردم منطقه هر روز بیدارتر می شوند و این کشورها قطعاً به حاشیه خواهند رفت، اتفاقاتی از این قبیل فقط تنفس مصنوعی بر پیکر بی‌جان رژیم صهیونیستی است، اما قطعاً این رژیم سقوط خواهد کرد./

پایان پیام

نظر شما