شناسهٔ خبر: 42799461 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

استاندار قزوین:

توسعه و حمایت از سرمایه گذاری رسالت مهم مدیران اجرایی قزوین است

استاندار قزوین مهمترین رسالت مدیران دستگاه‌های اجرایی را توسعه و حمایت از سرمایه‌گذاری دانست و گفت: انجام این وظیفه برای ما یک ماموریت شرعی محسوب می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور عصر دوشنبه در جلسه کارگروه اقتصادی استان تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری تا سال ۹۰ شعار سال را برمبنای مسایل فرهنگی تعیین می‌فرمودند اما پس از آن و تاکنون رویکرد این شعار پیرامون مسایل اقتصادی نامگذاری شده چرا که با تقویت حوزه اقتصادی شاهد قدرتمندتر شدن سایر زیرساخت‌ها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اشتغال زیرشاخه تولید و سرمایه‌گذاری است، افزود: در صورتی که این ۲ بخش تقویت شوند موضوعات مربوط به اقتصاد و مشکلات پیرامونی آن نیز حل و فصل خواهد شد.

جمالی‌پور یادآور شد: امروز کشور ما در حوزه اقتصاد با مشکلاتی روبرو است که باید همه ما برای این بخش برنامه‌ریزی مدون و جامعی داشته باشیم و هیچ عذر و بهانه و کم کاری هم قابل قبول نیست.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه همه ما تکلیف ملی و شرعی داریم تا مباحث اقتصادی را جدی بگیریم، تاکید کرد: به عنوان مثال، بانک ها باید از تمام ظرفیت و توان خود در حوزه پرداخت تسهیلات استفاده کنند تا رسالت سنگینی که امروز برعهده ما گذاشته شده را با موفقیت به پایان برسانیم در غیر این صورت هزینه‌های سنگینی را باید در آینده عهده‌دار باشیم.

وی اضافه کرد: اگر یک واحد تولیدی بخوابد برای به حرکت درآوردن دوباره آن باید راه سختی را طی کنیم و به همین لحاظ هنر ما مدیران باید بازگشایی گره‌ها باشد و به همین جهت سرمایه‌گذاران باید همواره مورد تکریم ما باشند.

جمالی‌پور با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌ها همچنین باید با مردم ارتباط عاطفی برقرار کنند تا آنان در شرایط سخت اقتصادی روزنه امیدی داشته باشند، اظهار داشت: حرمت مردم در همه شرایط باید حفظ شود و حتی اگر مطالباتشان ناحق هم باشد باید با عملکرد خود آستانه تحمل مردم را روز به روز بالاتر ببریم.

نظر شما