شناسهٔ خبر: 42798999 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

طی پیامی:

پیام تبریک علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته ی دفاع مقدس

علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تمامی دلاورمردان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس،خانواده معزز شهداء؛آزادگان؛رزمندگان؛ایثارگران و مردم شهیدپرور و ولایتمدار ایران اسلامی تبریک گفت

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛ علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تمامی دلاورمردان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس،خانواده معزز شهداء؛آزادگان؛رزمندگان؛ایثارگران و مردم شهیدپرور و ولایتمدار ایران اسلامی تبریک گفت.
 
در متن پیام سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد آمده است:
بسم ا...الرحمن الرحیم
فداکاری‌ها‌ی هشت سال دفاع مقدس‌ توانست یک نظام الهی و معنوی و متّکی بر تفکّر و اندیشه درست و برخاسته از ایمان را تحکیم کند .((مقام معظم رهبری ))
هفته دفاع مقدس همچون ستاره ی است که تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری رزمندگان می‌درخشد، تاریخ 8 ساله دفاع مقدس که پر از روایت عشق و ایثار و مقاومت است در کنار دعای شبانه مادران ایرانی که پا یا پای دعای پرچمدار وادی عشق و یاورمستضعفان و رزمندگان حضرت امام (ره) با خروش سپاهیان ، بسیجیان ، ارتشیان و پشتیبانی خالصانه مردم انقلابی را در دل خود دارد ، همواره در سینه افلاک خواهد ماند.
پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامی مان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.
دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.
هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت راد مردان و شیر زنانی است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.
دفاع مقدس از طرفی زمینه ساز فرهنگ مقدسّی شد که طریق اتّصال به ملکوت را هموار کرد یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است که بنیانهای ارزشمندی را در جامعه نهادینه ساخت و از سویی دیگر دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد.
یادآوری آن روزها و پاسداشت خاطره شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز یک وظیفه ملی است و باید فرهنگ شهادت و ایثار را ترویج کنیم و با الگوگیری از آن فرهنگ نجات بخش، نباید آن مجاهدت ها را فراموش کرد و با یادی از امام شهدا، با رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان می کنیم و عهد می بندیم همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در جهت اعتلا و سربلندی کشورمان در همه عرصه ها تلاش نماییم.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاور مردیهای تمامی شهیدان گرانقدر ،رزمندگان و ایثارگران بدینوسیله مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون مردم شریف استان ایلام به ویژه ایثارگران ، جانبازان و نیروهای مسلح قهرمان را در پرتو منویات رهبر عظیم الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت اله خامنه ای (مد ظله العالی) مسئلت می نمائیم.
سید محمد تقی علوی
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد

 

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما