شناسهٔ خبر: 42798213 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کاوه: لیگ کشتی مجرایی برای ورود به تیم ملی است/مدعیان دوبنده با تمام توان کشتی بگیرند

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: امسال لیگ می‌تواند به نوعی انتخابی تیم ملی باشد چون بهترین ملاک برای کادرفنی بعد از چند ماه تعطیلی مسابقات دیدن وضعیت کشتی‌گیران در مسابقات لیگ است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، محسن کاوه در رابطه با آغاز بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد از 10 مهرماه اظهار داشت: برای راه اندازی لیگ زحمات زیادی کشیده شد تا بالاخره چرخ کشتی بعد از چند ماه تعطیلی به حرکت دربیاید. با توجه به اینکه خیلی از مربیان و کشتی‌گیران هزینه‌های زندگی خود را از همین لیگ تامین می‌کنند، فدراسیون و سازمان لیگ تلاش زیادی برای برگزاری لیگ انجام دادند. قطعا کشتی گیران و همه باشگاهها هم تلاش می کنند موارد بهداشتی را به بهترین شکل رعایت کنند.

وی با اشاره به لزوم حضور ملی‌پوشان در لیگ ‌‌برتر کشتی عنوان کرد: من از همین جا به کشتی‌گیران اعلام می‌کنم اگر مسابقات جهانی در آذرماه برگزار شود، نمی‌توانیم انتخابی تیم ملی به شکل گسترده و باز برگزار کنیم. به همین خاطر لیگ می‌توانند فرصتی باشد تا کشتی‌گیران بتوانند خودشان را نشان دهند.

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد ادامه داد: مربیان تیم ملی هم در مسابقات لیگ حضور دارند و قطعا کشتی‌گیران آماده و شایسته را رصد می‌کنند. به هر حال محدودیت زمان فرصت برای برگزاری انتخابی را گرفته و اگر قرار به برگزاری مسابقات جهانی باشد، باید کشتی گیران منتخب کادرفنی وارد اردو شوند.

کاوه در پایان گفت: امسال لیگ می‌تواند به نوعی انتخابی تیم ملی باشد چون بهترین ملاک برای کادرفنی بعد از چند ماه تعطیلی مسابقات و تمرین تماشای مسابقات لیگ است. من توصیه می کنم که کشتی گیرانی که مدعی دوبنده تیم ملی هستند، در لیگ با تمام توان حاضر شوند و خودشان را نشان دهند چون قطعا این مسابقات مجرایی برای ورود به اردوی تیم ملی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما