شناسهٔ خبر: 42797261 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

ترکیب پرسپولیس مقابل الدحیل مشخص شد

ورزش سه

عیسی آل کثیر در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس برای بازی مقابل الدحیل قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، در شرایطی که از صبح امروز شایعات زیادی پیرامون ترکیب پرسپولیس وجود داشت، حالا یحیی گل محمدی فهرست ۱۱ نفره تیمش را منتشر کرده که در آن خبری از سعید آقایی مدافع مصدوم سرخ ها نیست اما نام عیسی آل کثیر به چشم می‌خورد. همچنین سیدجلال حسینی هم در ترکیب اصلی پرسپولیسی ها جای دارد.

بیشتر بخوانید:

چالش‌های ناگهانی برای یحیی

غیبت مدافع پرسپولیس مقابل الدحیل

* خط دروازه؛ لک در اندیشه سومین کلین شیت

دروازه بان ۲۹ ساله پرسپولیس که در دو بازی نخست لیگ قهرمانان آسیا فیکس بود، در سومین بازی هم به میدان خواهد رفت و امیدوار است که یک کلین شیت دیگر را این بار مقابل حریفی قدرتمند و مدعی ثبت کند. او در بازی رفت مقابل التعاون عملکرد درخشانی داشت و سه مهار را به ثبت رساند اما در بازی برگشت خط دفاعی پرسپولیس اجازه حمله و موقعیت خاصی را به حریف عربستانی نداد.

خط دفاعی؛ شجاع به رامین رسید

سیدجلال حسینی مدافع شماره ۴ پرسپولیس که در دیدار قبلی عملکرد مطلوبی داشت، در این بازی فیکس خواهد بود و با محمدحسین کنعانی زادگان زوج دفاع میانی را تشکیل می‌دهند و در سمت راست و چپ نیز سیامک نعمتی و شجاع خلیل زاده نقش آفرینی می‌کنند. قرار گیری شجاع خلیل زاده در پست دفاع چپ جالب خواهد بود و باید دید وی چه عملکردی مقابل رامین رضاییان خواهد بود.

خط هافبک؛ روز سرنوشت ساز گروه چهار

پرسپولیس دوباره با خط هافبک چهار نفره به مصاف حریف خود می‌رود و تغییری را در این منطقه از زمین نخواهد داشت. میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، احسان پهلوان و بشار رسن چهار بازیکنی هستند که در این منطقه کلیدی به میدان خواهند رفت؛ جایی که احتمالا نقش مهمی را در نتیجه بازی ایفا خواهد کرد.

خط حمله؛ آل کثیر - امیری

مصدومیت سعید آقایی سبب شده تا عیسی آل کثیر باوجود آسیب دیدگی به ترکیب اصلی برسد. در کنار او وحید امیری دیده می‌شود و آن ها برای سومین بار زوج خط حمله را تشکیل خواهند داد. آل کثیر در بازی قبلی عملکرد قابل قبولی داشت و یک شوت از راه دور هم زد که به تیرک دروازه خورد. حالا او که در مقابل التعاون پنالتی گرفت، تلاش می‌کند تا نخستین گلش را بزند.

نیمکت ذخیره ها؛ دو کاپیتان و چند جوان

پرسپولیس روی نیمکت ذخیره های خود علاوه بر دو کاپیتان یعنی امید عالیشاه و احمد نوراللهی که بسته به موقعیت مسابقه وارد زمین خواهند شد، بازیکنان جوانی چون علی شجاعی، مهدی عبدی و... را در ترکیب خود دارد.

ترکیب پرسپولیس در مقابل الدحیل:

حامد لک

سیدجلال حسینی

کمال کامیابی نیا

شجاع خلیل زاده

وحید امیری

بشار رسن

سیامک نعمتی

عیسی آل کثیر

محمدحسین کنعانی زادگان

احسان پهلوان

میلاد سرلک

نظر شما