شناسهٔ خبر: 42796574 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

رئیسی:

اهانت به مقدسات مسلمانان، سردرگمی غرب در برابر دین اسلام را فریاد می‌زند

نماینده مردم میناب و جاسک در مجلس گفت: اقدام نشریه شارلی ابدو که منجر به هتاکی به مقدسات مسلمانان شده است؛ قطعا سردرگمی غرب در برابر دین اسلام را نشان می‌دهد.

صاحب‌خبر -

حسین رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره اقدام هتاکانه نشریه شارلی ابدو که فرمودند« بهانه آزادی بیان برای محکوم نکردن این جرم بزرگ کاملاً مردود، غلط و عوام‌فریبانه است» اشاره کرد و گفت: اقدام نشریه شارلی ابدو بی‌خردانه و وقیحانه بود و این اتفاق از سوی غربی‌ها که داعیه‌دار حقوق بشر هستند به شدت محکوم می‌شود.

وی در ادامه افزود: انتظار می‌رود جامعه مترقی جهانی این حرکت وقیحانه را محکوم کنند و البته دنیای اسلام به ویژه کشورهای منطقه هم باید لسانا و عملا این اقدام گستاخانه را مردود بدانند تا از تکرار چنین اقداماتی جلوگیری شود.

نماینده مردم میناب و جاسک در مجلس به سردرگمی غرب در برابر دین مبین اسلام اشاره و تاکید کرد: غرب در برابر اسلام دچار سردرگمی شده و اینکه نسبت به قرآن و شخصیت پیامبر عظیم الشان اسلام بی‌حرمتی می‌کنند؛ قطعا این مسئله نشان از زنده بودن و اثرگذاری مکتب اسلام ناب محمدی در میان جوامع بشری را دارا خواهد بود؛ البته از سویی هم آمارها بیانگر این بوده که گرایش غربی‌ها به اسلام افزایش پیدا کرده و همین مسائل برای آنها ایجاد نگرانی کرده است.

رئیسی اظهار کرد: اقدامات اخیر حکام برخی از کشورهای مسلمان در عادی سازی با اسرائیل این‌ها را وقیح تر کرده تا دست به چنین حرکاتی بزنند که این کشورها باید مراقب باشند توطئه‌های آمریکا در منطقه اجرایی نشوند./

پایان پیام

نظر شما