شناسهٔ خبر: 42795492 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

امضاي قرارداد همکاري سازمان بازنشستگي نيروهاي مسلح و بيمه کوثر

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح و شرکت بیمه کوثر با هدف افزایش خدمات دهی به بازنشستگان نیرو‌های مسلح قرارداد همکاری امضا کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا، به موجب این قرارداد که به امضای مجید مشعلچی فیروز آبادی مدیرعامل بیمه کوثر و سردار سرتیپ پاسدار محمد رضا گودرزی رئیس سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح رسید؛ بازنشستگان رده‌های مختلف نیرو‌های مسلح از خدمات بیمه‌ای شامل آتش سوزی منزل مسکونی، اثاثیه منزل و حوادث طبیعی سیل، زلزله و صدمات ناشی از برف سنگین بهره مندمی شوند.
رئیس سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح در مراسم امضای این قرار داد با تبریک هفته دفاع مقدس، ارج نهادن به پشکسوتان جهادت و شهادت را رسالت اصلی همه دانست و گفت: در همین راستا سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح همواره برای ارتقاء شان ومنزلت بازنشستگان این نیرو‌ها و ایجاد آرامش برای این عزیزان در دوران بازنشستگی تلاش می‌کند که انعقاد این بیمه نیز در همین مسیر است.
سردار سرتیپ پاسدار محمد رضا گودرزی با بیان اینکه حدود 60 درصد از مجموعه 730 هزار نفری خانواده بزرگ بازنشستگان نیرو‌های مسلح از ایثار گران هستند، گفت: بر اساس این قرارداد که از 15 مهر اجرایی می‌شود، سقف تعهدات بیمه‌ای مورد توافق از 180 میلیون تومان به 250 میلیون تومان افزایش یافته است.
وی همچنین گفت: هزینه این بیمه ماهانه حدود هفت هزار و 900 تومان است که هر ماه از حقوق بازنشستگان پرداخت می‌شود و شامل همه بازنشستگان نیرو‌های مسلح می‌شود.
مدیرعامل بیمه کوثر نیز خطر‌های تحت‌پوشش این بیمه‌نامه را به این شرح اعلام کرد: آتش‌سوزی، صاعقه و انفجار، زلزله و آتشفشان، سیل و طغیان آب، توفان و گردباد، رانش، ریزش، نشست و فروکش زمین، ریزش سقف ناشی از سنگینی برف، ضایعات ناشی از ذوب برف و باران، سرقت با شکست حرز، مسئولیت مدنی مالی در قبال اشخاص ثالث (همسایگان) ناشی از ترکیدگی لوله آب و فاضلاب، مسئولیت مدنی مالی در قبال اشخاص ثالث (همسایگان) ناشی از آتش سوزی و انفجار، ترکیدگی لوله آب و فاضلاب، ریزش چاه آب و فاضلاب، هزینه اسکان موقت در صورت قابل سکونت نبودن محل بیمه شده به علت وقوع خطر‌های تحت‌پوشش، هزینه پاکسازی و برداشت ضایعات.
مجید مشعلچی فیروزآبادی با بیان اینکه در صورت تخریب منازل بازنشستگان به علت وقوع حوادث تحت‌پوشش این قرارداد و قابل سکونت نبودن محل، هزینه‌های اجاره محل جدید تا زمان بازسازی منزل بیمه‌شده، به عهده شرکت بیمه کوثراست، افزود: هزینه پاکسازی محل و خسارت وارد شده به منازل مسکونی همسایگان بر اثر وقوع یکی از حوادث آتش‌سوزی، انفجار یا ترکیدگی لوله آب تا سقف تعهدات مشخص شده در قرارداد پرداخت می‌شود.

نظر شما