شناسهٔ خبر: 42794936 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده سپاه قدس گیلان:

اگر امر شود اسرائیل را ظرف ۲۴ساعت می گیریم/ دشمن اسیر موشک های زیردریایی ایران است

سردار محمد عبدالله پور گفت: اگر روزی این امر شود که اسرائیل را بگیریم ظرف ۲۴ ساعت این فرمان انجام می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان شامگاه شب گذشته در برنامه گنج بی پایان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد امام راحل (ره) با بیان اینکه جنگ برای از بین بردن انقلاب تحمیل شد اما انقلاب ما هر روز پویا تر می شود، اظهار کرد: در طول ۵۰سال نتوانستند با انقلاب کاری کنند و اکنون این انقلاب در دنیا فراگیر شده است.

وی با بیان اینکه در عرصه داخلی و خارجی در جنگ توانستیم خود را پیدا کنیم ییان کرد:  قدرت امروز جمهوری اسلامی حاصل تجارب دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: در زمان جنگ ده ها گروه امنیتی ضد انقلاب به ما حمله کردند اما هیچ اثری امروز از آنها نیست و این امنیت و اقتدار حاصل جنگ است.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه مردم به این خودباوری رسیدند که با دست خالی هم میتوان جلوی ظالم ایستاد، ابراز کرد: امروز برخی رفتارهای ملت ما به گفته دشمنان در هیچ جا انجام نمی‌شود مثل رزمایش مواسات که مردمی که خود نیاز داشتند به نیازمندان کمک کردند.

وی ادامه داد: در حوزه فرهنگی جوانانی مثل شهید حججی، بابک نوری و سجاد طاهرنیا تربیت شدند و در عرصه صنعتی واقعا رشد عجیبی داشتیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه تحریم برای ما چیزی جدیدی نیست زیرا از روز اول انقلاب تحریم بودیم خاطرنشان کرد: در حوزه امنیت غذایی روی پای خود هستیم در حالیکه حتی حاضر نیستند با پول از آنها دارو بخریم.

وی با تاکید بر اینکه اگر دشمن بیش از این هم فشار بیاورد معلم مقاومت هستیم گفت: اکنون در عرصه نظامی رشد خوبی داریم این در حالی است که در روزهای ابتدایی جنگ سیم خاردار هم نداشتیم و با دیدن یک گلوله آرپی چی فکر می کردیم چیز گرانبهایی داریم، در آن زمان شاید به ازای هر دو یا سه نفر یک اسلحه در اختیار مان بود.

سردار عبدالله پور ادامه داد: به اعتراف دشمنان مان ما در طول دفاع مقدس هفت بار عراق را نابود کردیم ولی دائم از سمت دنیا تجهیز می‌شد و امروز اگر همه ابرقدرت‌های عالم جمع شوند جرأت ندارند به ما نگاه چپ کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به هزینه های بالای دشمنان در دریا، بیان کرد: ما در دریا این ها را کلافه کردیم و اجازه هیچ حرکتی در دریا را ندارند و با تمام هزینه ها اسیر موشک های زیر دریایی ما هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ما همه این ها را از امام راحل(ره) و شهدا آموختیم افزود: ما در حوزه خارجی و بین الملل هم دنیا را بر هم ریختیم.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی یمن قبل از جنگ گفت: الان چند کشور نمی‌توانند یمن را شکست دهند چون از انقلاب ایران الگوبرداری کرده و اسرائیل حتی جرأت نگاه چپ به حزب الله را ندارد.

سردار عبدالله پور تاکید کرد: اگر روزی این امر شود که اسرائیل را بگیریم ظرف ۲۴ ساعت این فرمان انجام می شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه قدرت نظامی ما به درایت رهبر انقلاب و نیروی‌های سه گانه ارتش و پنجگانه سپاه بالا رفته است افزود: ما این قدرت را داریم که اگر اکنون تمام دنیا به ما حمله کند ما پیروز شویم و همه این ها از آثار دفاع مقدس است.

وی امنیت کنونی داخل کشور را مدیون کسانی دانست که امروز در منطقه شمال غربی از مرز ها دفاع می کنند و اجازه نمی دهند هیچ گروه ضد انقلابی وارد کشور شود، گفت: در حوزه امنیتی هم در اداره ناجا و قوه قضاییه همکاری بسیار خوبی داریم.

سردار عبدالله پور با اشاره به اثرگذاری حوزه فرهنگی سپاه قدس گیلان به خاطر وجود قدرت بسیج و جوانان مبتکر و مؤثر افزود: در حوزه علمی و پژوهشی مسیر خوبی را طی می کنیم و در حوزه محرومیت‌زدایی هرجا مشکلی باشد در کنار مردم هستیم.

وی با اشاره به اینکه در طول دو تا سه سال حدود ۲ هزار خانه در گیلان و ۵۰۰ واحد در گلستان تحویل دادیم گفت: مرحله آخر از رزمایش مواسات نیز در پایان ماه صفر انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما