شناسهٔ خبر: 42794623 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ادعای موندودپورتیوو

توافق اتلتیکو مادرید و سوارز بر سر قرارداد 2 ساله

پس از منتفی شدن انتقال سوارز به یوونتوس این بازیکن با اتلتیکو به توافق دست پیدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش لوئیس سوارز از سوی رونالد کومان سرمربی جدید بارسا در فهرست مازاد باشگاه قرار گرفت. سومین گلزن برتر تاریخ بارسا که حالا 33 سال دارد و دستمزدی 12 میلیون یورویی نیز دریافت می کند، قربانی انقلاب و پاکسازی در باشگاه کاتالان شده و باید به دنبال تیمی دیگر باشد.

سوارز که در هفته های اخیر بسیار نزدیک به یوونتوس شده بود، در نهایت با این باشگاه به توافق نرسید و روز گذشته منتفی شدن انتقال او قطعی شد.

 

 

 

 

سوارز سخت در تلاش است تا با دریافت تمام دستمزد فصل 21-2020 خود با بارسا فسخ کند و باشگاه حتی به وی پیشنهاد دریافت 7 میلیون یورو را ارائه کرد که از سوی او رد شد. در بارسلونا بر این اعتقادند که سوارز با این سختگیری ها قصد دارد در نهایت ماندنی شود و امسال را هم در نوکمپ به فوتبالش ادامه دهد.

 

در همین رابطه ساعتی پیش موندودپورتیوو ادعایی جدید را مطرح کرد.

 

 

 

 

طبق این ادعا سوارز با اتلتیکو مادرید بر سر قراردادی دو ساله به توافق رسیده است. کلید این انتقال البته جدایی دیه گو کاستا از باشگاه مادریدی است.

میگل آنخل خیل مدیر اجرایی اتلتیکو در تماس دائم به سوارز است و در نهایت توانسته با او به توافق نهایی برسد اما همه چیز بستگی به این دارد که کاستا اتلتیکو را ترک کند. ستاره برزیلی-اسپانیایی 8 میلیون یورو دستمزد می گیرد که با مالیات به 16 میلیون یورو خواهد رسید. جدایی او برای انتقال سوارز حیاتی به نظر می رسد.

 

همچنین اتلتیکو تمایل دارد سوارز را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند گه این اتفاق تاکنون رخ نداده و ستاره اروگوئه ای هنوز نتوانسته با بارسا فسخ کند.

 

نظر شما