شناسهٔ خبر: 42792960 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

تحلیل روزانه بازار سکه و طلا در گفتگوی پارسینه با کشتی آرای ؛

ثبات نسبی در بازار سکه و طلا / نرخ دلار در بازار آزاد به ۲۷ هزار و ۲۵۰ تومان رسید

پارسینه

محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا گفت: در بازرار داخلی هم با توجه کاهش مختصر قیمت جهانی طلا و ثبات نرخ ارز، بهای سکه و طلا هم تغییرات اندکی داشت.

صاحب‌خبر -
به گزارش پارسینه؛محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا در خصوص وضعیت امروز بازار طلای کشور گفت: در بازار جهانی قیمت هر اونس طلا با کاهش به یک هزار و ۹۳۱ دلار و هر اونس نقره هم به ۲۶ دلار ۴۰ سنت رسید. در بازرار داخلی هم با توجه کاهش مختصر قیمت جهانی طلا و ثبات نرخ ارز، بهای سکه و طلا هم تغییرات اندکی داشت.

کارشناس بازار سکه و طلا افزود: در بازار امروز سکه طرح قدیم با قیمت ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۳ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان و نیم سکه هم باقیمت ۶ میلیون و ۹۰۰ تومان داد و ستد شد. ربع سکه هم با قیمت ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی هم با قیمت ۲ میلیون و ۲۰ تومان خرید و فروش شد.

کشتی آرای گفت: هر مثقال طلای آب شده ۱۷ عیار با قیمت ۵ میلیون و ۳۲۶ هزار تومان، یک مثقال طلای ۱۸ عیار با قیمت ۵ میلیون و ۶۲۸ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار هم با قیمت یک میلیون و ۲۲۸ هزار تومان معامله شد.

او در ادامه افزود: یک گرم طلای ۲۰ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۳۶۳ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۱ عیار با ۱ میلیون و ۴۳۱ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۲ عیار با ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۶۳۶ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

این فعال بازار طلای و جواهر کشور در پایان گفت: حباب سکه طرح جدید یک میلیون و ۷۰ تومان است. نرخ دلار در بازار آزاد ۲۷ هزار و ۲۵۰ تومان است. داد و ستد‌ها در بازار روال عادی دارد و تا این لحظه نسبت به روز گذشته از ثبات نسبی در بازار سکه و طلا برخوردار بودیم.
mp4
<div id="video-display-embed-code_1062835" ><script type="text/JavaScript" src="https://parsine.com/fa/news/play/embed/656360/1062835?width=800&height=600"></script></div>

نظر شما