شناسهٔ خبر: 42792400 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

زمان آزمون پروانه مشاوره خانواده قوه قضائیه سال 99 مشخص شد/ عکس اشکال دار روی کارت ورود به جلسه تخلف است

تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون متقاضیان اخذ پروانه مشاوره خانواده – قوه قضائیه سال 1399 مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون متقاضیان اخذ پروانه مشاوره خانواده – قوه قضائیه سال ۱۳۹۹ مشخص شد.

آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده بعدازظهر روز جمعه ۴ مهرماه در ۳۱ شهرستان کشور برگزار می‌شود.

 فرآیند برگزاری آزمون بعدازظهر از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون 

لینک مربوط به پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از فردا روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن شماره پرونده و اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون 

داوطلبان باید در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی و یا هریک از موارد مندرج در بندهای ذیل، متقاضیان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی۱۲:۰۰ ظهر و ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ بعدازظهر روز پنجشنبه ۳ مهرماه ۹۹ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.

با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ب» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه کنند. 

چنانچه عکس روی کارت متقاضی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس است ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ب» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه کنند. موضوع را پیگیری کرده تا مشکل برطرف شود. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما