شناسهٔ خبر: 42791167 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اختتامیه اولین جشنواره فیلم مقاومت در ایلام برگزار می‌شود

مسوول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام از برگزاری اختتامیه اولین جشنواره فیلم مقاومت در ایلام، خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی میرزایی مسوول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: اختتامیه اولین جشنواره استانی فیلم مقاومت ویژه فیلم سازان بسیجی در مرکز استان با حضور هنرمندان و مسوولان فرهنگی و اجرایی استان، فردا سه شنبه یکم مهرماه ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

وی افزود: فراخوان این جشنواره مرداد ماه سال جاری از طریق صدا و سیمای مرکز ایلام، شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی اعلام شده است.

مسوول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام، بیان داشت: رونمایی از نماهنگ فاخر با عنوان عباس زمان با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همت بسیج هنرمندان نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

میرزایی تصریح کرد: تجلیل از شهید هنرمند استانی فیلم ساز دوران دفاع مقدس، پخش کلیپ دوران دفاع مقدس در استان، تجلیل از پیشکسوت فیلم ساز و خبرنگار دوران دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه‌های این آئین خواهد بود.

وی ادامه داد: در مجموع ۳۸ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره در استان از سوی هنرمندان فیلم ساز بسیجی استان ارسال شد که در نهایت با رأی هیئت داوران ۶ اثر به عنوان برگزیده در بخش‌های مختلف جشنواره انتخاب و معرفی شده است.

میرزایی اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ هنرمند بسیجی در رشته‌های مختلف هنری در استان ایلام فعالیت دارند.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۲۱

نظر شما