شناسهٔ خبر: 42790100 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت نیرو | لینک خبر

عرضه دستاوردهای صنعت آب و برق در نمایشگاه "اقتدار 40"

حمید ثریانی/ دبیر خبر

دستاوردهای صنعت آب و برق پس از دفاع مقدس در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با عنوان "اقتدار 40" به نمایش گذاشته خواهد شد.

صاحب‌خبر -
به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "رضا انجم‌شعاع" معاون حقوقي، پشتيباني و مجلس وزارت نیرو و رئیس ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با عنوان اقتدار 40، بر اساس دستورالعمل ستاد‌کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و با حضور سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و نیروهای ارتش و سپاه برپا شده است، افزود: در همین راستا غرفه صنعت آب و برق با حضور 16 شرکت زیرمجموعه و همکاری شرکت‌هاي مادرتخصصی و شرکت‌های تابعه و وابسته و همچنین حوزه ستادی وزارت نیرو در محل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران تجهیز شده است.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه، همچنین دستاوردها و مجموعه اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در پویش سراسری #هرهفتهالفب_ایران به صورت مجزا در معرض نمایش عمومی قرار گرفته است.
معاون حقوقي، پشتيباني و مجلس وزارت نیرو افزود: نمایشگاه "اقتدار 40"، دوم تا نهم مهرماه از ساعت 9 صبح تا 17 در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران آماده پذیرایی از علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.
انجم شعاع در آخر، از برپایی نمایشگاهی از توانمندی‌های صنعتی بسیجیان وزارت نیرو و مجموعه‌ای از یادواره‌های دفاع مقدس همکاران صنعت آب و برق در حوزه ستادی این وزارتخانه خبر داد.

گالری تصاویر

نظر شما