شناسهٔ خبر: 42790010 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس شورای شهر مشهد:

آیا وقت آن نیست که به انسجام و وحدت دوران جنگ تحمیلی بازگردیم؟

نیما رهنما

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: جنس تهدیدات امروز نرم‌افزاری  و پیچیده شده است. آیا وقت آن نیست که به انسجام، وحدت و همکاری دوران جنگ تحمیلی بازگردیم و از رویکردها و نگاه‌هایی که فضای وحدت را می‌شکند، دوری کنیم؟

صاحب‌خبر -

محمدرضا حیدری امروز، ۳۱ شهریور ماه در یکصد و ششمین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد که در تالارشهر برگزار شد با اشاره به سالروز آغاز جنگ تحمیلی، اظهار کرد: این نکته قابل بحث است که ما در چه نقطه‌ای بودیم و اکنون در چه جایگاهی ایستاده‌ایم، این جای تأمل و آسیب‌شناسی دارد.

وی ادامه داد: باید افق‌های جدیدی باز شده و ما را به سمت و سویی هدایت کند که امید و اعتماد عمومی بار دیگر در جامعه احیا شود.

حیدری با بیان اینکه نگاه فداکارانه همچنان هم در جامعه وجود دارد، تصریح کرد: با این وجود باید پذیرفت که کاستی‌هایی وجود دارد. بر این اساس این افق‌های جدید باید جامعه را به سمت انسجام، همکاری، وحدت بیشتر و وحدت نظر در مورد شیوه‌هایی همچون جریانات سیاسی که در گذشته اهمیت نداشت، پیش ببرد.

 وی خاطرنشان کرد: آیا تهدیدات جنگی که امروز داریم کمتر از آن زمان است؟ جنس تهدیدات امروز نرم‌افزاری  و پیچیده شده است. آیا وقت آن نیست که به انسجام، وحدت و همکاری دوران جنگ تحمیلی بازگردیم و از رویکردها و نگاه‌هایی که فضای وحدت را می‌شکند و از سوی برخی جریانات دنبال می‌شود، دوری کنیم؟

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اهمیت موضوع کارآمدی، اضافه کرد: مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر مشهد کارآمدی و رضایت‌مندی مردم را که به امیدآفرینی و اعتمادسازی می‌انجامد به عنوان یک اصل اساسی در فعالیت‌های خود قرار داده است.

انتهای پیام

نظر شما