شناسهٔ خبر: 42789950 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امیر سیاری در جمع خبرنگاران:

نیروهای مسلح پاسخ قاطع و پشیمان کننده به دشمن می‌دهند

هادی رضایی

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت:نیروهای مسلح این آمادگی را دارند که به همه یاوه گویی های دشمن پاسخ قاطع و پشیمان کننده بدهند و پوزه هر دشمنی را به خاک بمالند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در حاشیه آئین تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و در جمع خبرنگاران درباره تهدیدات یک هفته اخیر مقامات آمریکایی علیه ایران، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تمام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش، سپاه و نیروهای مردمی همیشه در صحنه آماده هستند و از منافع کشور دفاع می‌کنند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس نیز با حضور همه مردم و یک دلی نیروهای مسلح توانستیم با موفقیت از آن دوران عبور کنیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش تاکید کرد: نیروهای مسلح این آمادگی را دارند که به همه یاوه گویی های دشمن پاسخ قاطع و پشیمان کننده بدهند و پوزه هر دشمنی را به خاک بمالند و اگر گفتند هزار نقطه را می زنیم، بزنند و نتیجه اش را هم ببینند.

امیر سیاری در خصوص تحریم‌ها و تاثیرش بر حوزه‌های تسلیحاتی نیز گفت: اگر شما احساس می‌کنید تاکنون تحریم روی توان بازدارندگی ما تأثیر گذاشته، امروز ادعا نمی‌کردیم چرخه دفاع تسلیحات مورد نیاز خود را در عرصه‌های مختلف زمین، هوا و دریا تولید می‌کنیم.

وی ادامه داد: شما وضعیت امروز ما را ببینید که با تمام تحریم‌ها به این جایگاه اقتدار در منطقه و جهان رسیده ایم، البته به آنچه که امروز رسیده ایم بسنده نمی‌کنیم و نگاه ما به تهدید است و در این مسیر حرکت می‌کنیم، قطعاً آنچه از ما خواسته شد و آنچه باید انجام دهیم را به بهترین نحو ممکن انجام خواهیم داد.

نظر شما