شناسهٔ خبر: 42789912 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ضعف مشهود دستگاه‌های نظارتی در کنترل قیمت‌ها/سرگردانی بازار در فقدان وزیر«صمت»

نماینده ملایر در مجلس با اشاره به افزایش بی رویه قیمت کالاها، گفت: متاسفانه شاهد ضعف دستگاه‌‌های نظارتی در کنترل قیمت‌‌ اجناس هستیم و نرخ‌ها روزانه بالا می رود که دلیل اصلی آن فقدان وزیر صمت است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به افزایش بی رویه نرخ اجناس و کالا ها در بازار و عدم نظارت دولت بر آن، گفت: شرایط بازار به گونه ای است که التهاب شدیدی در آن وجود دارد و قیمت کالا و اجناس در بازار مشخص نیست و روزانه تغییر می‌کند که این مسئله ناشی از ضعف دستگاه‌های نظارتی در کنترل قیمتها است.

وی افزود: در نبود وزیر قانونی در وزارت صمت هر روز بازار تلاطم بیشتری را شاهد خواهد بود، چنانکه طی چند روز گذشته گرانی در بازار خودرو و دیگر موارد مرتبط با وزارت صمت فشار روانی و مالی زیادی را به مردم تحمیل کرده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به اوضاع نابسامان بازار و گرانی‌های اخیر که ناشی از نبود یک مدیریت واحد و منسجم است، اظهار داشت: بازار و صنعت در نبود وزیر صمت دچار سرگردانی شده است.

حجت الاسلام آزادی خواه با بیان اینکه نبودن وزیر صمت در راس این وزارتخانه در عدم نظارت بر بازار و ایفای وظایف نسبت به کنترل قیمت‌ها محسوس است، افزود: باید بدانیم که وزارت صمت یکی از مهمترین وزارتخانه‌هایی است که باید در شرایط فعلی در میدان حضور داشته و بر قیمت‌ها کنترل و بازرسی ویژه داشته باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خاطرنشان کرد: متاسفانه وزارت صنعت معدن و تجارت چند ماهی  است که بدون وزیر اداره می‌شود و آقای روحانی باید خیلی جدی‌تر، سریع‌تر و دقیق‌تر گزینه پیشنهادی وزارت صمت را به مجلس معرفی کرده و نمایندگان کارنامه و عملکردش را بررسی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما