شناسهٔ خبر: 42789293 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شادا | لینک خبر

دکتر علیرضا زمانی فرمانده مرکز بسیج وزارت اقتصاد در پیامی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیان داشت:

دفاع مقدس بعنوان فصلی سرشار از جلوه های حماسی ، رشادت ها و ولایت پذیری ملت بزرگ ایران در تاریخ پر فراز و فرود این مرز و بوم ثبت گردیده است

دکتر علیرضا زمانی فرمانده مرکز بسیج وزارت اقتصاد در پیامی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیان داشت: دفاع مقدس بعنوان فصلی سرشار از جلوه های حماسی ، رشادت ها و ولایت پذیری ملت بزرگ ایران در تاریخ پر فراز و فرود این مرز و بوم ثبت گردیده است

صاحب‌خبر -

دکتر علیرضا زمانی فرمانده مرکز بسیج وزارت اقتصاد طی پیامی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ملت بزرگ اذعان داشت: ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس این حقیقت را به جهانیان اثبات نمود که قدرت های پوشالی با همه امکانات مادی شان وقتی در برابر اراده پولادین یک ملت مومن و خداجوی قرار گیرد محکوم به شکست و ذلت است.
به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران(شادا)، پیام دکتر علیرضا زمانی فرمانده مرکز بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی بدین شرح است:


                                                                                 باسمه تعالی
دفاع مقدس بعنوان فصلی سرشار از جلوه های حماسی، رشادت ها و ولایت پذیری ملت بزرگ ایران در تاریخ پر فراز و فرود این مرز و بوم ثبت گردیده است.

ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس این حقیقت را به جهانیان اثبات نمود که قدرت های پوشالی با همه امکانات مادی شان وقتی در برابر اراده پولادین یک ملت مومن و خداجوی قرار گیرد محکوم به شکست و ذلت است.

جنگ ۸ ساله قدرت های آن روز جهان علیه ایران اسلامی که هنوز یک سال و اندی بیشتر از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نگذشته بود با این نیت شوم راه اندازی شد که ملت های جهان بویژه کشورهای تحت سلطه ابرقدرت های آمریکا و شوروی با تاسی از انقلاب اسلامی به اندیشه آزادی خواهی و عدالت طلبی روی نیاورند و به خیال خام خویش آن نهضت بزرگ‌را در نطفه سرکوب کنند. اما زهی خیال باطل.
چه آنکه تهاجم ددمنشانه حزب بعث و قدرت های پشتیبان آن به سد پولادین اراده ملت ایران به زعامت حضرت امام خمینی(ره) مواجه شد و برنامه شومی که برای چند روز و حداکثر یک ماه طراحی کرده بودند با مقاومت تحسین برانگیز مردم انقلابی ۸ سال به طول انجامید و در نهایت هم بدون کوچک ترین پیروزی برای آنان و با خفت و خواری دشمنان و بدخواهان به پایان رسید.
اما این همه دستاوردهای ما نبود.
دستاوردهای بزرگتری نیز نصیب ما گردید که از جمله مهمترین آنها گسترش فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت بود.
مخابره این پیام به ملت ها که هیچ قدرتی توان مقابله با اراده ملی یک کشور متحد و آماده فداکاری را ندارد پیام مهم دیگر آن جنگ تحمیلی بود.
توجه بیش از پیش به ضرورت تکیه بر توان داخلی و حرکت به سمت خودکفایی بویژه در تولیدات دفاعی همچون توان موشکی که اکنون پس از ۴ دهه به یکی از نقاط پر افتخار جمهوری اسلامی در تامین امنیت ملی و منطقه ای  تبدیل شده است همگی از تجربه آن سالها بوده است.
امروز نیز که شاهد راه افتادن جنگ اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران هستیم ضروری است با الهام گرفتن از فرهنگ دفاع مقدس با تبعیت از ولی فقیه زمان و با روحیه جهادی برای مقابله با توطئه های آنان عزم خویش را جزم کنیم و بار دیگر آنان را به شکست و عقب نشینی وادار نماییم.
امروز که مقام معظم رهبری جهش تولید را بعنوان راهبرد تعیین کرده است لازم است برای تحقق آن همه توان خویش را بکار گیریم و این مهم شدنی نیست جز با  تمسک به فرهنگ اصیل دوران طلایی دفاع مقدس و حرکت بر آن صراط نورانی.
در پایان لازم می دانم چهلمین سالروز دفاع مقدس را به مقام معظم رهبری و به همه ملت بزرگ ایران بویژه خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و بسیجیان عزیزمان علی الخصوص همکاران خدوم و پر تلاش وزارت امور اقتصادی و دارایی که در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند، تبریک و تهنیت عرض نمایم.

 

نظر شما