شناسهٔ خبر: 42788912 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار تهران: مادران شهدا عزیزترین هستی خود را فدا کردند

تهران- ایرنا- استاندار تهران به مناسبت درگذشت مادر شهید «محمدابراهیم همت» پیامی صادر کرد و نوشت: مادران شهدا عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب فدا کردند و جایگاه رفیعی دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا در پیام «انوشیروان محسنی‌بندپی» که روز دوشنبه یک نسخه از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: مادران مؤمنه شهدا که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی ایثار و گذشت هستند که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع) و با تاسی از سیره حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا(س)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.

وی در ادامه این پیام درگذشت اسوه صبر و ایثار، ایمان و مقاومت مرحومه حاجیه خانم «نصرت همت»، مادر ارجمند شهید والامقام سردار شهید حاج «محمدابراهیم همت» فرمانده سرافراز لشکر محمدرسول‌الله (ص) را به خانواده محترم‌ ایشان، سایر وابستگان و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض کرده است.

در ادامه این پیام آمده است: از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام کرده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم؛ امید آن‌که به فضل الهی در جوار فرزندان شهیدشان مشمول مقام رضا و قرین رحمت ربوبی گردند.

به گزارش ایرنا شامگاه یکشنبه، ۳۰ شهریور «محمدمهدی» فرزند سردار شهید «محمدابراهیم همت» خبر داد که روح بلند مادربزرگ عزیزش به فرزند شهیدش ملحق شد.

سردار «محمدابراهیم همت» فرمانده لشکر محمد رسول الله(ص) طی سال ۱۳۳۴ در شهر قمشه اصفهان به دنیا آمد و ۱۷ اسفند سال ۱۳۶۲ در جزیره مجنون به شهادت رسید.

نظر شما