شناسهٔ خبر: 42787605 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن:

تغییرات هیئت‌مدیره تصمیم سهام‌دار عمده بود/ از رضایی قاطعانه حمایت می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: درباره ترکیب و اعضای هیئت‌مدیره باشگاه سهام‌دار عمده تصمیم می‌گیرد و هم‌اکنون هیئت‌مدیره‌ای کاملاً بومی و تلفیقی از مدیران ورزشی و مدیران بالادستی داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، جواد محمدی در برنامه ضربه آزاد اصفهان درباره تغییرات هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن و انتخاب مجدد او به عنوان مدیرعامل این باشگاه اظهار داشت: مدیران بالادستی در مجموعه‌های مختلف صنعتی، ورزشی و فرهنگی سیاست‌های خاصی مدنظر دارند و تصمیم‌گیرندگان تلاش می‌کنند تصمیماتی بگیرند که آن سازمان را به سوی پیشرفت و موفقیت سوق دهد. رویه شرکت سهامی و باشگاه ذوب‌آهن نیز به همین شکل است و در مدتی که در این باشگاه هستم این موضوع را از نزدیک شاهد بوده‌ام.

وی افزود: درباره ترکیب و اعضای هیئت‌مدیره سهام‌دار عمده تصمیم می‌گیرد. جا دارد از اعضای سابق هیئت‌مدیره باشگاه به خصوص محمدعلی عباسی رئیس سابق هیئت‌مدیره تشکر کنم که در 16 ماه حضور خود زحمات زیادی را متقبل شد. همچنین از تلاش‌های اصغر برشان، مجتبی فریدونی و محمد کاظمی ممنونم و از احمد جمشیدی که نزدیک به 3 سال در هیئت‌مدیره باشگاه حضور داشت و در زمانی که من مشغول درمان بیماری خود بودم تلاش‌های زیادی انجام داد تشکر می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن ادامه داد: هم‌اکنون هیئت‌مدیره‌ای کاملاً بومی و تلفیقی از مدیران ورزشی و مدیران بالادستی داریم و از حضور پیشکسوت باتجربه‌ای مانند رسول کربکندی در کنار جوان ورزشکار و تحصیل‌کرده‌ای مانند فرشاد دادفر بهره می‌بریم. مهدى بهرامى معاون منابع انسانی شرکت سهامی ذوب‌آهن و روح‌الله فاضل‌پور مدیر راهبری شرکت‌های زیرمجموعه نیز به همراه من در هیئت‌مدیره حضور داریم. امیدوارم بتوانیم با وفاق و همدلی روزهای خوبی برای باشگاه ذوب‌آهن رقم زده و موجب شادی و سرافرازی هواداران و مجموعه بزرگ ذوب‌آهن با قدمت 5 دهه فعالیت شویم.

وی درباره از دست دادن چند بازیکن باکیفیت گفت: قطعاً هیئت‌مدیره محکم پای کار ایستاده و بر اساس سیاست‌های کلی ابلاغی از سوی سهام‌دار عمده برنامه‌های خود را پیش می‌بریم. از رحمان رضایی که از مربیان جوان و آینده‌دار است قاطعانه حمایت می‌کنیم و تلاش داریم بهترین ابزارهای لازم از جمله بازیکنان باکیفیت را بر اساس درخواست سرمربی و البته چارچوب‌های خاص باشگاه به خدمت بگیریم.

محمدی اضافه کرد: 2-3 بازیکن ذوب‌آهن از تیم جدا شدند اما خوشبختانه تاکنون 4 بازیکن با سابقه حضور در لیگ برتر در پست‌هایی که در فصل گذشته در آنها با کمبود و چالش روبه‌رو بودیم شامل شهاب گردان، میلاد جهانی، سیدمحمد قریشی و مهرداد قنبری با نظر سرمربی تیم جذب شده‌اند. مذاکره با چند بازیکن دیگر نیز در پست‌هایی که نیاز به بازیکن داریم در حال انجام است که تلاش می‌کنیم در روزهای آینده جذب شوند تا تیم بدون دغدغه بسته شود تا حضور پرصلابت و قدرتمندی در فصل پیش روی لیگ برتر داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما