شناسهٔ خبر: 42787296 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پیغام فتح|هنر بهترین روش انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: ارزش‌های دفاع مقدس مهم‌ترین جریان فرهنگی انقلاب است و هنر بهترین وسیله برای انتقال آن به نسل آینده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا کمالی زرکانی، دفاع مقدس را دریایی از ارزش ها و معرفت انسانی دانست که فرهنگ و هنر کشور را به لحاظ محتوا و انگیزش های انسانی در این چهل سال سیراب کرده است.

وی اضافه کرد: اگر امروزه به تولیدات فرهنگی و هنری هنرمندان در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت نگاه کنیم، متوجه میشویم این حوزه بزرگترین گنجینه معنوی و میراث گرانبهای ملموس و ناملموس کشور است که ابعاد آن بسیار گسترده تر از مرزهای جغرافیایی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به اهمیت انتقال این گنجینه به آیندگان اشاره کرد و اظهار داشت:تنها چیزی که آینده کشور را از هر لحاظ تضمین میکند ،انتقال این فرهنگ عظیم به نسل های دیگر است و نباید اجازه دهیم گرد فراموشی بر آن بنشیند.

کمالی زرکانی بیان کرد:هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و سلحشوری و جانفشانی جوانان غیور این مرز و بوم است که اجازه ندادند ذره ای از خاک و آبروی ایران اسلامی توسط دشمنان خدشه دار شود.

انتهای پیام/88055/ر

نظر شما