شناسهٔ خبر: 42787290 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون جودو | لینک خبر

به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد/ صعود جودوکاران شیرازی به قله دماوند

صاحب‌خبر -

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و به نقل از روابط عمومی هیئت جودو استان فارس؛ جودوکاران باشگاه فجر شیراز به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به قله دماوند صعود‌کردند و یاد و خاطره شهید قهرمان و مربی قهرمان پرور شیراز ، شهید محمد کاظم فراروئی را گرامی داشتند.

شهيد محمدكاظم فرارويي درشهريورماه 1341 درشيراز متولد شد. او از جمله دلير مرداني است كه فتوت و مردانگي را از مولاي خود حضر ت اميرالمؤمنين علي (ع)آموخت و در طول ساليان پرحماسه جنگ، بازوان پرتوان او يار و ياور رزمندگان هميشه پيروز فجربود وي از كودكي همزمان باتحصيل برحسب علاقه به ورزش روي آورد و پس از سالها تلاش وكوشش فنون رزمي را درحد عالي آموخت . درعين حال آن شهيد بزرگوار دراين برهه حساس مهارت و كارداني را با تعهد در آميخت و در سالهاي پرالتهاب جنگ وجود خود را صرف مبارزه با دشمنان اسلام كرد .

این شهید گرانقدر با راه انداختن كاروانهاي ورزش درتامين نيروهاي آماده و آموزش ديده جبهه نقشي اساسي داشت و درجبهه بيشتر با اجراي نمايش های مختلف ورزشي و تشكيل كلاسهای ورزش صبحگاهي و آمادگي رزمي، شور و شوق خاصي در بين رزمندگان كفر ستيز ايجاد مي كرد.


اين سردار رشيد و اين بسيجي جان بركف درسال 1364 با پيوستن به سلحشوران گردان حضرت رسول (ص) از لشكرفجر با عنوان فرمانده گروهان هدايت بخشي از نيروهاي اسلام را بر عهده گرفت و در چندين رشته عمليات شركت كرد عمليات كربلاي 5شاهد حضور فعال وي در عرصه هاي نبرد بود وچهارم دي ماه 1365 ناظر به خون خفتن اين پرنده سبكبال كه سالهايي عزيزاز عمر پربركت خودرابه شوق اين لحظه سرخ زيسته بود.
استاد ابراهیم عزیزالهی و استاد محمد جنابزاده از شاگردان معروف ایشان در عرصه مربیگری جودو هستند.


روحش شاد و یادش گرامی باد.

نظر شما