شناسهٔ خبر: 42784857 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من | آخرین وضعیت احداث جاده «بشرویه-طبس»/ ۲۲ کیلومتر بازگشایی شد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی گفت: مطالعات انجام شده در محور طبس- بشرویه از مسیر خدآفرید با مشخصات راه اصلی انجام گرفته که با توجه به اعتبار تخصیص داده شده تاکنون 22 کیلومتر از مسیر بازگشایی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، در پی ثبت سوژه «مطالبه مردم بشرویه برای احداث راه طبس- بشرویه» در سامانه فارس من، خبرنگار فارس موضوع را از مسؤول مربوطه پیگیری کرد.

«وحید داعی» مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با بیان اینکه احداث جاده طبس- بشرویه به سمت خداآفرید به طول 72 کیلومتر یکی از خواسته‌های دیرینه مردم دو شهرستان است، گفت: احداث جاده بشرویه- طبس از سال1391 آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال گذشته برای احداث این جاده 61862 میلیون ریال هزینه شده است، بیان داشت: مسیر فعلی بشرویه به طبس 151 کیلومتر است که با ساخت محور جدید بشرویه به طبس، طول این مسیر 71 کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی با اشاه به اینکه جاده بشرویه- طبس با توجه به معادن و پتانسیل‌های بسیار خوبی که در این مسیر وجود دارد یک محور مواصلاتی توسعه‌ای برای خراسان‌جنوبی است، تبیین کرد: اعتبار مصوب سال جاری این پروژه 95450 میلیون ریال و مطالبات پیمانکاری و مهندسین مشاور کل محور بشرویه– طبس مبلغ 22902 میلیون ریال است.

داعی در پایان خاطرنشان کرد: مطالعات انجام شده در محور طبس- بشرویه از مسیر خدآفرید با مشخصات راه اصلی انجام گرفته که با توجه به اعتبار تخصیص داده شده تاکنون 22 کیلومتر از مسیر بازگشایی، چهار کیلومتر در دست اجرا و 3.5 کیلومتر در دست مناقصه است.

انتهای پیام/3403/ح/ی

نظر شما