شناسهٔ خبر: 42784200 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام جمعه موقت بوشهر:

هزینه مقاومت به مراتب از سازش با دشمن خیلی کمتر است

امام جمعه موقت بوشهر گفت: افراد معدودی به دنبال کمرنگ کردن نام شهید در جامعه اسلامی هستند، چرا که می خواهند این ارزش ها کمرنگ شود ولی الحمدالله قدرشناسی از خانواده شهدا و ایثارگر را شاهد هستیم.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام یوسف جمالی در گفتگوی ویژه رادیویی به مناسبت هفته دفاع دفاع مقدس عنوان کرد: در درجه اول باید ارزش ها و سرمایه گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس را هم خودمان بشناسیم و هم بتوانیم به عنوان الگو معرفی کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه خون شهدا راه گشا است، افزود: یقینا ما می توانیم اصول و ارزش های انقلاب اسلامی را در سیره شهدا پیدا کنیم.

وی بیان کرد: ابعاد مختلف و ارزش های  انقلاب اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس تجلی پیدا می کند و امروز در مباحث اقتصادی، فرهنگی و دیگر معضلات می توانیم این الگوی ارزشمند را به نسل جوان عرضه کنیم.

حجت الاسلام جمالی تاکید کرد: افراد معدودی به دنبال کمرنگ کردن نام شهید در جامعه اسلامی هستند، چراکه می خواهند این ارزش ها کمرنگ شود ولی الحمدالله قدرشناسی از خانواده شهدا و ایثارگر را شاهد هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مردمی بودن یکی از ارزش های دفاع مقدس است و مردم از خط مقدم جنگ تا پشت جبهه ها حضور پررنگ و فعال داشته اند و نقش آفرینی کردند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از فرماندهان ما در جنگ جوان بودند و توسط همین ها جنگ اداره شد و پیروز شدیم و امروز هم می توانیم عرصه های مختلف را به جوانان واگذار و اعتماد کنیم که مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تأکید دارند.

حجت الاسلام جمالی مقاومت را یکی دیگر از ارزش های دفاع مقدس نام برد و بیان کرد: ما الگوی مقاومت داریم، با مقاومت شهید دادیم و در مقابل استکبار جهانی ایستادیم و خون شهدا عزیز هزینه مقاومت بود که نتیجه آن عزت و سرافزاری در دنیا شد، امروز هم می توانیم مقاومت را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: مقاومت ممکن است هزینه داشته باشد ولی هزینه آن به مراتب از سازش با دشمن خیلی کمتر است.

امام جمعه موقت بوشهر بیان کرد: ولایتمداری و تبعیت از رهبری از دیگر ارزش های هشت ساله دفاع مقدس است که مردم با یک اشاره امام (ره) به صحنه می آمدند و برخود تکلیف می دانستند که ایثاگری کنند و امروز هم جوانانی را می بینیم که با حرف رهبری در عرصه های مختلف حضور پیدا می کنند.

انتهای پیام

نظر شما