شناسهٔ خبر: 42784178 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

صبحانه ورزشی 1399/6/31؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته/ پیروزی یوونتوس و لیورپول، توقف رئال مادرید و شکست چلسی

رضا حسین زاده

لیورپول بازی بزرگ هفته را برابر چلسی پیروز شد.

صاحب‌خبر -

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/6/31؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

شهر خودرو 0-0 الهلال عربستان؛ تساوی سرد بی انگیزه ها

استقلال ایران 1-1 الشرطه عراق / کار صعود به بازی آخر کشیده شد

تیم های استقلال ایران و الشرطه عراق از ساعت 22:30 به مصاف یکدیگر رفتند که به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند. 

استقلال با این نتیجه دو امتیازی شد در حالی که تیم عراقی پنج امتیازی است. این که کدام تیم به مرحله بعد صعود خواهد کرد، در هفته آخر مشخص می شود. استقلال در هفته پایانی باید به مصاف الاهلی عربستان برود. 

برنامه صعود استقلال در لیگ قهرمانان آسیا؛ گل بزن و اخطار نگیر!

برای استقلال که با الشرطه عراق به مساوی یک - یک قناعت کرد، مساوی بدون گل از این نتیجه بهتر بود. اگر این بازی بدون گل مساوی می شد و استقلال در روز آخر با نتیجه یک بر صفر الاهلی را می برد، گل زده در خانه حریف به کمک استقلال می آمد و نماینده ایران به مرحله بعد می رفت اما حالا در شرایط برابر کار به شمارش اخطار می کشد.

 به گزارش طرفداری، با نتیجه ای که در بازی استقلال و الشرطه رقم خورد، استقلال حالا حتما باید الاهلی را ببرد تا به مرحله بعد صعود کند اما متاسفانه این امکان وجود دارد که استقلال حتی با پیروزی مقابل نماینده عربستان هم راهی مرحله بعدی نشود!

 در حال حاضر الاهلی با 6 امتیاز صعود خود را از گروه اول لیگ قهرمانان آسیا قطعی کرده است، الشرطه با 5 امتیاز و 4 گل زده و 4 گل خورده و 5 امتیاز دوم است و استقلال با 3 گل زده و 4 گل خورده و 2 امتیاز در جای سوم قرار دارد.

 استقلال باید روز آخر الاهلی عربستان را حتما شکست بدهد تا شانس صعود داشته باشد اما اگر آبی پوشان الاهلی را با نتیجه یک بر صفر ببرند، احتمال دارد حذف شوند.

 اگر استقلال یک بر صفر حریف عربستانی خود که صعود و صدرنشینی اش قطعی شده را ببرد، هر دو تیم استقلال و الشرطه روی امتیاز 5 و تفاضل گل صفر و گل زده 4 با هم برابر می شوند و در این حالت، کنفدراسیون فوتبال آسیا سراغ شمارش اخطار و اخراج می رود.

  • ساوتهمپتون 2-5 تاتنهام؛ سون و کین در نقش برادران تاچیبانا!
  • نیس 0-3 پاری سن ژرمن؛ خط و نشان توخل برای رقبا
  • لایپزیش 3-1 ماینتس؛ شروعی بی دردسر برای شاگردان ناگلزمن
  • لسترسیتی 4-2 برنلی؛ رستگاری راجرز به کمک مدافعان شگفت انگیز
  • رئال سوسیداد 0-0 رئال مادرید؛ اولین لغزش در گام اول برای مدافع عنوان قهرمانی
  • یوونتوس 3-0 سمپدوریا؛ تیم پیرلو در گام اول امیدوار کننده نشان داد
  • چلسی 0-2 لیورپول؛ فاجعه 80 میلیون یورویی!

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 20 سپتامبر 2020

رسمی؛ جنگیز اوندر به لسترسیتی پیوست

جنگیز اوندر پس از سه فصل بازی کردن برای آاس رم، با انتقالی قرضی و به مدت یک فصل راهی لسترسیتی شد. روباه ها به صورت اختیاری می توانند با پرداخت مبلغ 24 میلیون یورو، این انتقال را دائمی کنند. 

رسمی؛ جونی رودریگز از لاتزیو به اوساسونا پیوست

جونی رودریگز وینگر 29 ساله لاتزیو به صورت قرضی به اوساسونا پیوست.

غیر رسمی؛ نلسون سمدو به وولورهمپتون پیوست

به نقل از فابریتزیو رومانو، نلسون سمدو مدافع راست 26 ساله پرتغالی با ترک بارسلونا، راهی وولورهمپتون می شود.

آرتورو ویدال در آزمایش پزشکی اینتر شرکت می کند

اینتر با بارسلونا برای جذب آرتورو ویدال به توافق قطعی رسید. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، آرتورو ویدال که منتظر بود مجوز انتقالش به اینتر صادر شود اکنون آماده است از اسپانیا به ایتالیا سفر کند تا تست های پزشکی نراتزوری را پشت سر بگذارد.

مارلون سانتوس در آستانه انتقال به فولام

مارلون سانتوس مدافع 25 ساله ساسولو در آستانه انتقال به فولام و بازی در لیگ انگلیس است. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، فولام خواهان جذب مارلون سانتوس است و فقط یک قدم تا جذب این بازیکن فاصله دارد. فولام برای مارلون سانتوس، پیشنهادی 15 میلیون یورویی ارائه داده است و می خواهد انتقال این بازیکن برزیلی را در ساعات آینده نهایی کند.

موسی واگی در آستانه انتقال به پائوک یونان

به نقل از موندو دپورتیوو، موسی واگی دفاع راست 21 ساله بارسلونا برای بازی در تیم پائوک راهی یونان خواهد شد.

ژان کلر تودیبو قصد جدایی از بارسلونا را دارد

به نقل از اکیپ، ژان کلر تودیبو مدافع 20 ساله بارسلونا که نیم فصل دوم فصل 20-2019 به صورت قرضی در شالکه بازی می کرد، تصمیم به ترک بارسلونا گرفته است. اورتون، وولورهمپتون، لسترسیتی و بنفیکا در هفته های اخیر برای جذب این بازیکن با بارسلونا در تماس بوده اند.

سرجینیو دست قصد جدایی از آژاکس را دارد

سرجینیو دست مدافع راست 19 ساله و آمریکایی باشگاه آژاکس در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است. به نقل از مایک فروای، سرجینیو دست از کادرفنی آژاکس درخواست کرده تا از ابتدا در ترکیب این تیم مقابل والویک حضور نداشته باشد. بارسلونا و بایرن مونیخ به جذب دست علاقه دارند و آژاکس برای فروش او خواهان 25-20 میلیون یورو است. 

میلان در پی جذب مانو کونه

به نقل از محمد بوحفصی، مانو کونه هافبک 19 ساله و فرانسوی باشگاه تولوز مورد توجه باشگاه میلان قرار گرفته است.

پاری سن ژرمن در پی جذب دله آلی

دله آلی به نظر می رسد به جدایی از تاتنهام نزدیک شده است. به نقل از تلگراف، پاری سن ژرمن مذاکرات برای جذب دله آلی، هافبک تاتنهام را آغاز کرده است. باشگاه فرانسوی مدتهاست از طرفداران هافبک انگلیسی محسوب می شود و به جذب او علاقه دارد اما هنوز مشخص نیست مذاکرات با اسپرز بر اساس انتقال قرضی است یا دائمی.

ژان فیلیپه ماتتا در رادار تاتنهام

ژان فیلیپه ماتتا مهاجم 23 ساله و فرانسوی باشگاه ماینتس آلمان مورد توجه سران تاتنهام قرار گرفته است. به نقل از بیلد، تاتنهام به جذب ژان فیلیپه ماتتا علاقه دارد و اخیرا پرس و جوهایی را برای مبلغ انتقال او انجام داده است.

تاتنهام در پی جذب جسی لینگارد

به نقل از  راب داوسون، مورینیو از دنیل لوی خواسته است تا شرایط انتقال جسی لینگارد به تاتنهام را جویا شود. مورینیو قبلا در دوران حضورش در اولدترافورد نشان داد که اعتقاد خاصی به لینگارد دارد. گفته می شود مذاکرات منچستریونایتد و تاتنهام به صورت غیر مستقیم و توسط واسطه ها آغاز شده است.

منچستریونایتد در پی جذب یک مدافع راست و یک وینگر راست

منچستریونایتد در نقل و انتقالات تابستانی موفق به جذب یک بازیکن شده است و همچنان خواهان جذب بازیکنان بیشتری است. به نقل از فابریتزیو رومانو، اولویت های منچستریونایتد در نقل و انتقالات تابستانی جذب یک مدافع چپ و یک وینگر راست است. همچنین احتمال جذب یک مدافع میانی نیز وجود دارد. سران منچستریونایتد امشب مجددا با مدیر برنامه های الکس تلس، مدافع چپ باشگاه پورتو در تماس بوده اند.

نظر شما