شناسهٔ خبر: 42783913 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

انقلاب اسلامی به برکت دفاع مقدس به سراسر جهان صادر شد

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به برکات دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت دفاع مقدس به سراسر جهان صادر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم دیشب در مراسم گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس در مدرسه علوم دینی طالبیه تبریز با بیان اینکه مظلومیت ایران و ستم متجاوزان به برکت دفاع مقدس ثابت شد، افزود: دوست و دشمن در جنگ تحمیلی مشخص شدند و ملت ایران در مقابل پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی دنیا مقاومت کرد و استکبار را شکست داد.

وی با بیان اینکه مهمترین دستاورد دفاع مقدس خوداتکایی بود، ادامه داد: به برکت جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب شکست خورد و ما به جهانیان نشان دادیم می‌شود برابر تمامی قدرت ‏‌ها ایستادگی کرد.

آل هاشم با اشاره به اینکه استحکام‏ بخشی ریشه‌های انقلاب از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس بود، افزود: دشمن در این جنگ شکست سنگینی متحمل شد و اکنون انقلاب اسلامی ایران به برکت دفاع مقدس به سراسر جهان صادر شده است.

امام جمعه تبریز همچنین در ادامه به حضور گسترده روحانیون و علما در جبهه‌های جنگ اشاره داشت و گفت: نقش تبلیغی و ترویجی روحانیون در این دوران بسیار برجسته و ممتاز بود.

وی با بیان اینکه قشر روحانی دوش به دوش سایر رزمندگان با دشمنان اسلام می‌جنگیدند، افزود: شور و شوق روحانیون به جهاد و عشق آنها به جبهه مشخص بود و نقش مهمی در دفاع مقدس داشتند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به جنگ روانی دشمن در سال‌های جنگ تحمیلی گفت: دشمن تلاش می‌کرد تا تفرقه ایجاد کند و به قشر روحانی ضربه بزند ولی حضور گسترده روحانیون جنگ روانی دشمنان را خنثی کرد.

نظر شما