شناسهٔ خبر: 42783351 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

پیام تبریک مدیر کل ورزش وجوانان استان قزوین بمناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تمامی دلاورمردان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس،خانواده معزز شهداء؛آزادگان؛رزمندگان؛ایثارگران و مردم شهیدپرور و ولایتمدار ایران اسلامی تبریک گفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین؛عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به تمامی دلاورمردان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس،خانواده معزز شهداء؛آزادگان؛رزمندگان؛ایثارگران و مردم شهیدپرور و ولایتمدار ایران اسلامی تبریک گفت.متن این پیام بدین شرح می باشد:
بسم ا...الرحمن الرحیم
(فداکاری‌ها‌ی هشت سال دفاع مقدس‏ توانست یک نظام الهی و معنوی و متّکی بر تفکّر و اندیشه درست و برخاسته از ایمان را تحکیم کند (
مقام معظم رهبری
هفته دفاع مقدس همچون ستاره ی است که تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری رزمندگان می‌درخشد، تاریخ 8 ساله دفاع مقدس که پر از روایت عشق و ایثار و مقاومت است در کنار دعای شبانه مادران ایرانی که پا یا پای دعای پرچمدار وادی عشق و یاورمستضعفان و رزمندگان حضرت امام (ره) با خروش سپاهیان ، بسیجیان ، ارتشیان و پشتیبانی خالصانه مردم انقلابی را در دل خود دارد ، همواره در سینه افلاک خواهد ماند.
یاد فداکاری وجان فشانی رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب بیداری و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ ارزش های اسلامی ملت قهرمان ایران است.
روایت هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتی که قله‌های سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاوری شهیدان و شاهدانی است که با خون خود سطر سطر تاریخ این دفاع از مرز و بوم اسلامی را نگاشته‌اند.
یادآوری آن روزها و پاسداشت خاطره شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز یک وظیفه ملی است و باید فرهنگ شهادت و ایثار را ترویج کنیم و با الگوگیری از آن فرهنگ نجات بخش، نباید آن مجاهدت ها را فراموش کرد و با یادی از امام شهدا، با رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان می کنیم و عهد می بندیم همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در جهت اعتلا و سربلندی کشورمان در همه عرصه ها تلاش نماییم.
اینجانب آغاز چهلمین سالگرد دفاع مقدس را به تمامی رزمندگان و یادگاران 8 سال دفاع مقدس ، جانبازان ، خانواده های معزز شهدا ،ایثارگران ، آزادگان ومردم شهیدپرور و ولایتمدار ایران اسلامی بویژه مردم انقلابی و همیشه درصحنه استان قزوین تبریک عرض نموده؛عزت و سر افرازی بیش از پیش همگان را در ظل توجهات خاص حضرت ولی عصر (عج) و زعامت داهیانه نایب بر حقش ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)از خداوند سبحان مسئلت دارم.
عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین

نظر شما