شناسهٔ خبر: 42783206 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

اخبار دانش و فناوری قدس آنلاین

گوشی هوشمند LG Wing با نمایشگرهای دوگانه عرضه خواهد شد +عکس

شرکت Gimbal اعلام کرد گوشی هوشمند LG Wing با نمایشگرهای دوگانه چرخان معرفی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در یک رویداد مجازی که چندی پیش برگزار شد ، ال جی از یک گوشی هوشمند آینده نگر به نام LG Wing رونمایی کرده است، این برند منحصر به فرد کره ای در مورد گوشی های هوشمند با صفحه نمایش دوگانه است. این دستگاه بخشی از "پروژه اکسپلورر" شرکت است که هدف آن ارائه "تجارب قابل استفاده و متمایز و در عین حال کشف نشده" است.

بر خلاف گوشی های تاشو ، LG Wing از یک طراحی چرخان برخوردار است که در آن یک صفحه به صورت افقی می چرخد ​​و یک فاکتور فرم T شکل را تشکیل می دهد. LG Wing موارد استفاده مختلفی را به کاربر ارائه می دهد. بیایید به مشخصات فنی این گوشی هوشمند بپردازیم:



مشخصات و ویژگی‌های LG Wing

USP ، LG Wing دارای صفحه نمایش های OLED دوگانه است، اندازه صفحه نمایش اصلی ۶.۸ اینچ با حاشیه های باریک است در حالی که صفحه نمایش دوم ۳.۹ اینچ با نسبت ابعاد ۱: ۱ است. حالت اول می تواند با زاویه ۹۰ درجه بچرخد و همچنین برای مصرف محتوای افقی مورد استفاده قرار می گیرد و نمایشگر پایین حاشیه های کمی ضخیم تری دارد.

از نظر طراحی ، LG Wing هنگام چرخش ، دارای فاکتور شکل جعبه ای است و پشت گوشی یک ماژول دوربین مستطیل شکل دارد. دستگاه مجهز به دوربین سلفی پاپ آپ و اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش است. دستگاه ضد آب و گرد و غبار IP۵۴ و همچنین دارای گواهینامه MIL-STD ۸۱۰G است ک ال جی می‌گوید مکانیزم لولا حتی پس از ۲۰۰،۰۰۰ بار چرخش قابل اعتماد است.



در بخش عکاسی ، LG Wing از یک دوربین سه گانه استفاده می کند، این دوربین شامل یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی ، لنز فوق العاده عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک واحد پهنای دیگر ۱۳ مگاپیکسلی است. این گوشی هوشمند از Gimball Motion Camera برخوردار است که در مقایسه با OIS سنتی هنگام فیلمبرداری ، ثبات بهتری را ارائه می دهد. دوربین پاپ آپ یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی برای عکس های سلفی در خود جای داده است و هنگامی که گوشی هوشمند در حال سقوط باشد ، ماژول به طور خودکار جمع می شود.

گوشی هوشمند LG Wing موارد استفاده مختلفی را ارائه می دهد، ال جی می گوید که در حالت Swivel ، کاربران می توانند فیلم‌ها را بر روی صفحه اصلی تماشا کنند و در صفحه دوم در تعامل با دیگران یا گشت و گذار در وب داشته باشند. هنگام تماشای فیلم ، صفحه نمایش ثانویه به عنوان یک کنترل کننده رسانه نیز عمل می‌کند و در حین فیلمبرداری، صفحه دوم نیز به عنوان جوی استیک گیمبال فعال می‌شود.


دستگاه LG Wing از پردازنده Snapdragon ۷۶۵G با پشتیبانی از اتصال ۵G بهره می برد، این گوشی هوشمند ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت پشتیبانی می‌شود و اندروید ۱۰ را اجرا می‌کند.

قیمت و در دسترس بودن LG Wing

شرکت LG هنوز قیمت LG Wing را اعلام نکرده است، این رنگ در رنگ‌های Illusion Sky و Aurora Gray ارائه می شود و این گوشی هوشمند ماه آینده در کره جنوبی و پس از آن بازارهای اصلی در آمریکای شمالی و اروپا به فروش می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما