شناسهٔ خبر: 42782735 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

علیرضا بیگی:

تهدید آمریکا به جنگ با ایران عملی نمی شود

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درمجلس تاکید دارد که تهدید ترامپ به جنگ با ایران در حد حرف باقی می ماند.

صاحب‌خبر -

احمد علیرضابیگی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تهدید رئیس جمهوری آمریکا به جنگ با ایران گفت: تجربه تاریخی ما نشان می دهد هر زمان که در مقابل قلدری و زورگوی آمریکا استقامت کردیم توانسته ایم به نتیجه برسیم. بهترین نماد واکنش به تهدیدات آمریکا، حمله به عین الاسد بود.

نماینده مردم تبریز، اسکو وآذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با وجود تهدیدهای ترامپ برای حمله به 52 نقطه فرهنگی ایران در صورت واکنش نشان دادن به ترور سردار شهید سلیمانی، عین الاسد را به توپ بستیم و همه هیمنه آمریکا را لگد مال کردیم و دنیا شاهد بود آمریکا نتواست ذره ای از تهدید خود را  اجرایی و عملیاتی کند.

وی تاکید کرد: تهدید کردن خوی آمریکا است که با چنین تهدیداتی بنا دارد طرف مقابل خود را مرعوب کند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درمجلس گفت: در هر صورت ما راه خود را خواهیم رفت، آنچه مقام معظم رهبری در خصوص انتقام خون سردار سلیمانی فرمودند را عملیاتی می کنیم، این وعده مهتوم ما به آمریکا است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه تهدیدهای پوشالی خود علیه ایران، مدعی شد که هر حمله‌ای علیه منافع ایالات متحده را با «شدت هزار برابر» پاسخ خواهند داد.

 دونالد ترامپ  در صفحه توئیتر خود نوشت: «بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای، ایران احتمالا در حال برنامه‌ریزی یک ترور یا حمله دیگری علیه ایالات متحده برای گرفتن انتقام کشتن [سردار] سلیمانی است که به دلیل برنامه‌ریزی او برای حمله‌ای در آینده، قتل نیروهای آمریکایی و رنجی که سال‌ها ایجاد کرد، انجام شد.»

 ترامپ نوشت: هر حمله‌ای توسط ایران به هر شکلی علیه ایالات متحده، با حمله‌ای به ایران با شدت ۱۰۰۰ برابر پاسخ داده می‌شود!/

پایان پیام

نظر شما