شناسهٔ خبر: 42782418 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بوشهر میزبان مسابقات دور برگشت نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی شد

بوشهر- ایرنا- رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی استان بوشهر گفت: با مشخص شدن برنامه دیدارهای پارس جنوبی بوشهر در مرحله نیمه نهایی سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور این باشگاه میزبان دور برگشت این مسابقات شد.

صاحب‌خبر -

اکبر فرید روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مرحله نیمه نهایی سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی با حضور تیم‌های مقاومت گلساپوش یزد، فرش حداد اصفهان، پارس جنوبی بوشهر و موج سواران نوشهر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مسابقات دور رفت این مرحله از رقابت‌ها در ورزشگاه سیمرغ سمنان به میزبانی هیات فوتبال این استان برگزار خواهد شد که زمان برگزاری رقابت‏‌ها در دور رفت هشتم تا یازدهم مهر ماه است.

فرید ادامه داد: دور برگشت نیز به میزبانی باشگاه پارس جنوبی بوشهر در ورزشگاه دهکده گردشگری این شهر برگزار می‎شود که زمان برگزاری این مسابقات ۱۹ تا ۲۲ مهر ماه تعیین شده‌است.

وی یادآور شد: پس از برگزاری مسابقات دور رفت و برگشت تیمی که در مجموع بیشترین امتیاز را کسب کند به عنوان قهرمانی سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور دست پیدا می‏‎کند.

فرید اظهار کرد: پارس جنوبی بوشهر در فصل قبل به عنوانی نایب قهرمانی رقابت‌‏ها دست یافت و برای فصل جاری مصمم شده تا دوباره عنوان قهرمانی خود را از رقیبان پس بگیرد.

وی افزود: در این ارتباط برنامه تمرینی پارس جنوبی برای حضور مقتدرانه در مرحله نیمه نهایی با رعایت کامل پروتکل‎ها در دست نجام است.

نظر شما