شناسهٔ خبر: 42782288 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو:

بزرگترین ترانس ۴۰۰ مگا وات قدرت کشور در زنجان ساخته می‌شود

زنجان- ظهیری، مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو با بیان اینکه برای اولین بار بزرگترین ترانس ۴۰۰ مگا وات قدرت توسط شرکت ایران ترانسفو زنجان ساخته می‌شود، گفت: این دستگاه در سه فاز بوده و ۲۴۵ به ۴۰۰ مگا وات برآمپر است.

صاحب‌خبر -

بهزاد ظهیری در گفتگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه برای اولین بار بزرگترین ترانس ۴۰۰ مگا وات قدرت توسط شرکت ایران ترانسفو زنجان ساخته شده است، گفت: این ترانس در اختیار مجموعه های صنعتی کشور قرار می گیرد.

وی اظهار کرد: با اتکا به دانش و توانمندی داخلی بزرگترین ترانسفور ماتور قدرت ۴۰۰ مگا وات که در سه فاز بوده و ۲۴۵ به ۴۰۰ مگا وات برآمپر بوده و برای اولین بار در کشور ساخته می شود.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو،با بیان اینکه در نمایشگاه برپا شده قطعات ساخت داخل با اتکا به توان داخلی و شرکت های دانش بنیان ساخته شده است، گفت: درمجموع این قطعات شامل عایقی ترانسفور ماتور، مکانیکال ترانسفورو روغن می باشد که ۲۷ میلیون یورو صرفه جویی صورت گرفته است و این  قطعات ساخته شده کاملا داخلی و بومی است.

ظهیری تاکید کرد: با طراحی و بومی سازی این قطعات برای یک میلیون نفر ساعت اشتغال زایی شده و میانگین قیمت محصولات هم بیش از۷۵ تا ۹۵ درصد پایین تر از مشابه خارجی است و از خروج دو میلیون یورو ارز جلوگیری می کند.

وی با بیان اینکه بزرگترین تولید کننده ترانسفورماتور خاورمیانه در زنجان فعال است، تصریح کرد: چهار کشور به صورت فعال بازار صادرات شرکت ایران ترانسفو هستند.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو، گفت: ۸۵ درصد نیاز صنعت برق کشور از شرکت صنعتی ایران ترانسفو  تامین می شود.

نظر شما