شناسهٔ خبر: 42778842 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

بدون کلاس کنکور رتبه اول انسانی را کسب کردم!

رتبه نخست رشته علوم انسانی کنکور امسال با بیان اینکه همراهی موثر خانواده و حمایت آنان در کنار اعتماد به نفس درست، مهمترین عامل موفقیت من در کنکور سراسری امسال بود، گفت: بدون حضور در کلاس کنکور، این رتبه را به دست آورده ام.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از ایرنا، مهدی محمدی تمرافزود: دوران کرونایی دوران بسیار سختی برای دانش‌آموزان کنکوری بود و نگرانی بسیاری از بابت نتایج کنکور داشتم.

وی ادامه داد: توکل به خدا و داشتن اعتماد به نفس، در کنار تشویق خانواده و تمامی معلمان که از کلاس دهم تا دوازدهم مشوق و همراهم بودند، نقش مهمی در موفقیت های کسب شده داشت.

رتبه نخست رشته علوم انسانی کنکور امسال ادامه داد: کتاب درسی و در کنار آن استفاده از راهنمایی دبیران بهترین یاریگر دانش آموزان کنکوری است و لازم است تا آنان تسلط کاملی بر کتابهای درسی خود داشته باشند.

وی اضافه کرد: فکر کردن به رتبه خوب و داشتن هدف یکی از گام های مهم اولیه در مسیر موفقیت است و دانش آموزان باید به توانایی های خودشان اعتماد داشته باشند.

محمدی تمر با اشاره به اینکه سخت کوشی لازمه موفقیت است، افزود: میانگین مطالعه ای که در روز انجام دادم، هشت ساعت بوده ولی تمرکز داشتن برمطالب بسیار موثر بود.

امسال بیش از ۶۳ هزار داوطلب کنکوری در آذربایجان غربی همزمان با دیگر استان‌های کشور در این استان برای حضور در دانشگاه‌ها در روزهای پایان مرداد با هم رقابت کردند.

محمدی تمر در کنکور رشته علوم انسانی، رتبه نخست را در کشور کسب کرده است.

نظر شما