شناسهٔ خبر: 42778448 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

پیش فروش بازی Demon’s Souls Remake به حالت چند نفره اشاره می‌کند

شایان کریم زاده

صاحب‌خبر -

اکنون که اطلاعات راه اندازی پلی‌استیشن ۵ به اشتراک گذاشته شده است، می توانید جزئیات بیشتری در مورد بازی‌های معرفی شده برای آن کسب کنید. لیست‌های پیش خرید چندین بازی کنسول  پلی‌استیشن ۵ از طریق ویترین رسمی سونی به صورت مستقیم منتشر می‌شود و موضوع مهم در مورد بازی Demon’s Souls اشاره می‌کند. به‌طور خاص، بازی Demon’s Souls Remake ممکن است به دو تا شش بازیباز اجازه‌ی تجربه‌ی این عنوان به صورت چند نفره‌ی آنلاین را بدهد.

در نسخه‌ی اصلی بازی Demon’s Souls برای کنسول پلی‌استیشن ۳، حالت چند نفره ظرفیت محدود تا سه نفر را دارا بود. همزمان می‌توان دو فانتوم آبی و همچنین یک مهاجم سیاه فانتوم را وارد بازی کرد . فانتوم‌های آبی همراهانی هستند که روش عملکردبسیار روشنی دارند، در حالی که فانتوم‌ سیاه می‌تواند به دلخواه خود به قصد کشتن بازیباز میزبان حمله کند.

لیست  تغییرات در بازی Demon’s Souls برای کنسول پلی‌استیشن ۵ نشان می دهدبلوپوینت ( Bluepoint) ممکن است قابلیت‌های چند نفره‌ی اکشن نقش آفرینی را در کنار خصوصیات اصلی بازی گسترش دهد. با این حال ، هیچ اطلاعات دیگری در دسترس نیست که مشخص کند این مورد به طور خاص در بازی چگونه است. طرفداران باید منتظر بمانند تا بلوپوینت برای اعلامیه‌ی رسمی یا انتشار اطلاعات بیشتر این موارد را توضیح دهد. با توجه به محدودیت‌های نسخه‌ی اصلی قدیمی که نزدیک ده سال از زمان انتشار آن می‌گذرد، احتمالاً هرگونه گسترش احتمالی به بازی چند نفره در  Demon’s Souls Remake مورد استقبال قرار خواهد گرفت. همراهان اضافی یا مهاجمان می‌توانند جالب باشند و احتمال وجود انواع دیگر مهاجم یا حتی حالت‌های منحصر به فرد اختصاص یافته به رقابت وجود دارد. همه‌ی این‌ها بستگی به این دارد که استودیوی بلوپوینت از چه چیزی استفاده کند، با توجه به اینکه عنوان پیش رو که آن‌ها در حال ساخت مجدد آن هستند و از ابتدا ساخته نمی‌شود.

این سوال برای برخی طرفداران وجود دارد که آیا استودیوی بلوپوینت برای ساخت این بازسازی مناسب است  تا تغییرات بزرگی را در Demon’s Souls ایجاد کند یا خیر، بارها مطرح شده است. اضافه کردن قابلیت های چند نفره اضافی قطعاً می‌تواند یک تغییر بزرگ تلقی شود. این امر می‌تواند تجربه و دشواری بالقوه را تا حدی تغییر دهد، که ممکن است مورد نظر طرفداران قدیمی بازی نباشد. با این حال، قبلا مشخص شده است که استودیوی بلوپوینت سلاح جدیدی را به عنوان پاداش پیش خرید اضافه می‌کند ، بنابراین استودیو مخالف انجام تغییرات نیست. همچنین ممکن است که اطلاعات چند نفره‌ی ارائه شده در لیست پیش خرید نسبت به چیزی که قبلاً شناخته شده است ، تا حدی گیج کننده شود. Demon’s Souls از قبل دارای ویژگی‌های چند نفره نامتقارن بود ، مانند سیستم پیام رسانی محبوب (فرام سافتور) From Software در تمامی عناوین نقش آفرینی خود که قبلا مشاهده کرده بودیم. امیدواریم که به زودی جزئیات بیشتر شرح داده شود. بازی Demon’s Souls Remake در تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۹۹(۱۲ نوامبر ۲۰۲۰) برای پلی‌استیشن ۵ به عنوان بازی هنگام عرضه‌ی این کنسول منتشر می‌شود.

نظر شما