شناسهٔ خبر: 42777745 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

روسیه: اقدام آمریکا در بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران برای تحکیم صلح بی‌شرمانه است

خبرگزاری میزان-نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین، اقدام آمریکا برای بازگرداندن تحریم‌ها در مورد ایران برای تحکیم صلح و امنیت بین المللی را گامی بی‌شرمانه دانست. ارتکاب هیچ جرمی نمی‌تواند زن را از مهریه‌اش محروم کند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان -میخاییل اولیانوف عصر روز یکشنبه با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود ضمن این که اقدام آمریکا برای بازگرداندن تحریم‌ها در مورد ایران را گامی بی‌شرمانه دانست، نوشت: آمریکا ادعا می‌کند که تحریم‌های سابق سازمان ملل علیه ایران دوباره برقرار شده است و تهدید به مجازات مخالفان این تحریم‌ها می‌کند. آمریکا به طور بی‌شرمانه این اقدامات را گامی برای تحکیم صلح و امنیت بین المللی می‌خواند.

نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین ادامه داد: همه این اقدامات درصورتی که برای مناسبات بین المللی پیامد‌های منفی نداشت، خنده دار بود.

گفتنی است که پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا بامداد امروز (یکشنبه) به وقت تهران با صدور بیانیه‌ای و به رغم مخالفت جهانی، در اقدامی یکجانبه مدعی شد که تمام تحریم‌های سازمان ملل از جمله تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران از سر گرفته شده است.

این اتفاق درحالی رخ می‌دهد که چندی پیش شورای امنیت سازمان ملل با رد پیش‌نویس قطعنامه آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران، مخالفت صریح خود را با آن اعلام کرد و به جز آمریکا، تنها کشور دومنیکن به آن رای مثبت داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما