شناسهٔ خبر: 42767337 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

اسرائیل: ممکن است ما هم تحت حملات موشکی ایران قرار بگیریم

خبرگزاری میزان-فرمانده پدافند هوایی ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اتهام به ایران درباره حملات موشکی و پهپادی به شرکت ملی نفت عربستان سعودی (آرامکو)، گفت: ممکن است ما هم تحت حملات موشکی ایران قرار بگیریم. ارتکاب هیچ جرمی نمی‌تواند زن را از مهریه‌اش محروم کند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان – طبق گزارش وب‌سایت خبری والاه، ژنرال ران کوخاو در مصاحبه اختصاصی با این وبسایت، با اذعان و اشاره به توانمندی‌های موشکی و پهپادی ایران خواستار استفاده حداکثری از توانمندی‌های رژیم صهیونیستی در حوزه پدافندی شد و گفت: این رژیم در آینده مجور خواهد شد تا از همه توانمندی‌های دفاعی خود استفاده کند.

فرمانده پدافند هوایی ارتش رژیم صهیونیستی ادامه داد: از این رو مأموریت‌های محوله به یگان‌های پدافند هوایی رژیم صهیونیستی از هر زمان دیگر سخت‌تر شده است.

وی در ادامه اظهاراتش ایران را به دست داشتن در حملات موشکی و پهپادی به شرکت ملی نفت عربستان سعودی (آرامکو) متهم کرد و گفت: حمله‌ای که ایرانی‌ها از یمن به تأسیسات نفتی متعلق به آرامکو در عربستان با هدف به رخ کشیدن توانمندی‌های نظامی خود و هشدار دادن به کشور‌های دیگر منطقه بوده است.

فرمانده پدافند هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در پایان با بیان اینکه ممکن است این حمله برای ما هم صورت گیرد، خاطرنشان کرد: چنین توانمندی در لیست ارتش ایران وجود دارد، اما ارتش دفاع ملی اسرائیل از این حادثه پند‌های لازم را گرفته و این حمله در ارتش‌های غربی بررسی شده است.

انتت‌های پیام/

نظر شما