شناسهٔ خبر: 42762520 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

نشست خبری بافرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین باموضوع گرامی داشت هفته دفاع مقدس

توزیع 5هزاربسته لوازم التحریر و5هزاربسته معیشتی

با توجه به گرامی داشت هفته دفاع مقدس ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین با خبرنگاران دیدار کرد و برنامه های هفته دفاع مقدس را بیان نمود.

صاحب‌خبر -

به خبرگزاری بسیج از نایین" با توجه به گرامی  داشت هفته دفاع مقدس ،جناب سرهنگ مهدی زاده ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین با خبرنگاران دیدار کرد و برنامه ها و طرح های هفته دفاع مقدس را بیان کرد.

جناب سرهنگ مهدی زاده  گفت: سلام و درود خدا برشهدای دفاع مقدس ،شهدای گمنام ،شهدای جبهه امنیت و سید الشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی.در ابتدای هفته دفاع مقدس قرار داریم و همانطور که چهل سالگی انقلاب اسلامی راجشن گرفتیم ،چهل سالگی دفاع مقدس را جشن می گیریم و ناحیه مقاومت بسیج نایین با همه ظرفیت ها و امکانات مادی ومعنوی در راستای گرامی داشت دفاع مقدس گام های خوبی برداشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین :شعار محوری چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با تاسی از سردار عزیز اسلام حاج قاسم سلیمانی ،ما قوی هستیم می باشد.برنامه های متعددی در سطح هر محله ، هر پایگاه و هرمسجد  جهت آشنایی نسل جوان با دفاع مقدس اتخاذ شده است.

جناب سرهنگ مهدی زاده گفت:صاحب نظام مردم هستند و سعی شده در برنامه ها از ظرفیت مردم استفاده شود که مردم با فرهنگ شهادت وشهدا تجدید میثاق کنند.بالغ بر16 برنامه با محوریت هر محله ،هر پایگاه و هرمسجد  و 15 برنامه شاخص بنا بر نیاز مردم برنامه ریزی شده است که باکمک همه دستگاه های دولتی و سازمان های مردم محور انجام میگردد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین: در اولین روز هفته دفاع مقدس رژه خودرویی و یک سناریو مردمی با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود . در دومین روز هفته دفاع مقدس گرامی داشت روز سرباز را خواهیم داشت که از خانواده سربازان  دعوت بعمل می آید و نشست بصیریت جهت رشد فکری ومعنوی برگزار میگردد.

جناب سرهنگ مهدیزاده گفت:با توجه به اینکه ما در سال آتی انتخابات ریاست جمهوری و رویکرد حضور مردم درانتخابات نشست های روشنگری برگزار میگردد.یادواره شهدا در مسجد الرسول و برنامه ای ویزه برای اشنایی مردم با سبک زندگی شهدا ،در نظر گرفته شده است.برپایی هیئت سیار مخصوصا در ایام کرونا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی یکی دیگر از برنامه های هفته دفاع مقدس می باشد.در روز سوم مهر ماه غبار روبی گلزار شهدا به منظور زنده نگه داشتن یاد شهدا  و اداء دین به شهدا را خواهیم داشت .اجرای میز خدمت به مردم  در محله قائمیه با کمک مسئولین خواهیم داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین گفت:در هفته دفاع مقدس اجرای طرح ثامن به منظور بصیرت افزایی و احصاء ظرفیت های  انقلابی در بستر فضای مجازی راداریم .گرامی داشت مقام و جایگاه پیشکسوتان جهاد وشهادت باذکر مناقب شهدا  ،اجرای سرود خیابانی از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس می باشد.

جناب سرهنگ مهدیزاده گفت:امسال به یمن چهل سالگی هفته دفاع مقدس استان ،هر هفته را اختصاص به یک شهر قرار داده که از 19 مهرماه تا 23 مهر ماه متعلق به شهر نایین است و برنامه شاخص این هفته دعوت از سرداران سپاه در سطح شهرستان و ذکر مناقب و خاطرات شهدا خواهیم داشت.برنامه دیگر با توجه به اینکه دشمن سواره نظام های خود را بسیج میکند به منظور تامین امنیت شهرستان گشت های رضویون خواهیم داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین گفت :بنا بر فرموده مقام معظم رهبری که کمک های مومنانه باید یک نهضت بشود این کار انجام شده است و 5 هزار بسته معیشتی بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون تومان توزیع وتقسیم شد .در هفته دفاع مقدس حواله های نقدی در نظر گرفته شده  و قیمت این حواله ها بالای 280 میلیون تومان است که باکمک دستگاه های اجرایی ودستگاه های مردم نهاد میان نیازمندان تقسیم می شود.بالای 150 میلیون تومان برنج میان هیئت ها مذهبی و سازمان های مردم نهاد توزیع شده بالغ بر 5 هزار بسته لوازم التحریر به مبلغ 125میلیون  احصاء ومیان نیازمندان توزیع گردید.نزدیک به 850 میلیون تومان جهیزیه بین نیازمندان مستحق توزیع وتقسیم گردید.حدود 3میلیارد تومان با کمک دستگاه های اجرایی و سازمان های مردم نهادو خیرین بین نیازمندان توزیع گردید.

درپایان جناب سرهنگ مهدی زاده گفت: بایدبه سمت وسویی برویم که حرف نائب امام زمان و ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) روی زمین نماند.واز همه عزیزانی که مارا در کمک به مردم وبرپایی هرچه بهتر هفته دفاع مقدس یاری کردند تشکر میکنم.

 

 

نظر شما