شناسهٔ خبر: 42754998 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مردم اردن و مصر نمی‌خواهند نام اسرائیل در منطقه بماند

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس گفت: ما می‌دانیم که اکثر مردم اردن و مصر نمی‌خواهند اسم اسرائیل در منطقه بماند لذا ما تصمیم گرفتیم روابط خود را با این ملت‌ها را مستحکم کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در حاشیه نشست امروز یکشنبه 30 شهریور ماه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تحلیل‌های بسیاری پیرامون موضوع عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی وجود دارد اما ما می‌خواهیم بدانیم در مقابل چگونه باید عمل کرد.

وی ادامه داد: برخی از علمای مسلمان در ارتباط با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی فتوا داده‌اند که ما باید ادامه دهنده آنها باشیم، لذا نخبگان سیاسی و جبهه مقاومت هم باید ورود پیدا کنند و پاسخگو باشند.

وی با یادآوری ظلم‌هایی که علیه ملت فلسطین صورت گرفته، افزود: اعراب و مسلمانان باید مواضع خود درباره رژیم صهیونیستی را شفاف اعلام کنند.

 نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در ادامه بیان کرد: ما می‌دانیم که اکثر مردم اردن و مصر نمی‌خواهند اسم اسرائیل در منطقه بماند لذا ما تصمیم گرفتیم روابط خود را با این ملت‌ها را مستحکم کنیم و در تلاشیم تا در آینده همایشی توسط جهان اسلام و عرب برگزار کنیم تا پاسخ این نوع اتفاق‌ها داده شود.

انتهای پیام/

نظر شما